Ik heb net een aantal berichten gelezen, en kan concluderen dat veel van de klagers zichzelf wel de slachtoffer-rol aanmeten.
Je neemt zelf het telefoontje aan, je beantwoord netjes alle vragen, je geeft rustig je bankrekeningnummer en wat nog meer. En vervolgens klagen dat je ten onrechte een contract bent aangegaan.
Eigenlijk een beetje simpel...als je niets wilt, dan zeg je dat toch! En luisteren ze niet, dan hang je toch op. Verbazen dat ze je nummer hebben...zelfs je mobiele nummer...je onheus behandeld voelen als ze je bellen op je mobieltje...Een beetje naief..
Niet klagen over reclame boodschappen tussen programma's (zoals radar) door, maar wel over andere wervingmethoden..
Ik vind het maar zielig.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] onredelijke instellingen/klachten
-
nuon medewerker
Re: onredelijke instellingen/klachten
helaas niet helemaal waar
het telefoontje gaat vaak als volgt
allereerst begint de medewerker als volgt:
goedendag u spreekt met (naam hier) ik bel u in verband met een korting die ik u kan aanbieden op uw stroom rekening, heeft u hier interesse in?
hier zegt dus 90% ja op
op dat moment heb je dus een gesprek
er word een aanbieding gedaan voor korting
meestal vraagt de klant dan dit is toch wel van nuon? want ze hebben natuurlijk wel wat gehoord
de reactie is dan,
Al uw stroom en gas word nogsteeds via nuon geleverd en wij doen allen de afrekening voor nuon en daardoor kunnen wij u dan ook de zojuist genoemde korting aanbieden.
U wilt toch wel gebruikmaken van deze aanbieding?
weer zo'n vraag waar veel mensen ja op zeggen
de medewerker zal op dat moment zeggen dat er alleen nog wat details gecheckt moeten worden om te kijken of de gegevens nog kloppen
so word u dus klant bij oxxion
nog een leuk feit is dat de korting op het maadbedrag is en niet op de KW prijs
u betaalt deze korting dan ook terug op de jaarnota
dat is ook de reden dat oxxion vaak geen jaarnota's stuurt.
dit zal over 1 a 1.5 gaan spelen waneer mensen hoge jaarnota's gaan krijgen
het telefoontje gaat vaak als volgt
allereerst begint de medewerker als volgt:
goedendag u spreekt met (naam hier) ik bel u in verband met een korting die ik u kan aanbieden op uw stroom rekening, heeft u hier interesse in?
hier zegt dus 90% ja op
op dat moment heb je dus een gesprek
er word een aanbieding gedaan voor korting
meestal vraagt de klant dan dit is toch wel van nuon? want ze hebben natuurlijk wel wat gehoord
de reactie is dan,
Al uw stroom en gas word nogsteeds via nuon geleverd en wij doen allen de afrekening voor nuon en daardoor kunnen wij u dan ook de zojuist genoemde korting aanbieden.
U wilt toch wel gebruikmaken van deze aanbieding?
weer zo'n vraag waar veel mensen ja op zeggen
de medewerker zal op dat moment zeggen dat er alleen nog wat details gecheckt moeten worden om te kijken of de gegevens nog kloppen
so word u dus klant bij oxxion
nog een leuk feit is dat de korting op het maadbedrag is en niet op de KW prijs
u betaalt deze korting dan ook terug op de jaarnota
dat is ook de reden dat oxxion vaak geen jaarnota's stuurt.
dit zal over 1 a 1.5 gaan spelen waneer mensen hoge jaarnota's gaan krijgen