Ik kreeg een brief van NEM of ik tarief vast wil zetten. Op zich lijkt me dit wel wat maar zag toen dat hoe langer je vast zet hoe duurder.
Dus dacht ik maar eens kijken of ik overstap.
even google en vond:
easyswitch.nl en gaslicht.com
Op beide site kom ik goedkoper uit als bij nem.
Maar bij easyswitch kom ik uit op greenchoice en bij gaslicht kom ik uit op eneco !
Dus de tarieven vergeleken en zie dan dat het verschil zit in de gasprijs.
gasprijs van greenchoice is bij easyswitch maar 21,42c en bij gaslicht.com 27,24c
Wat is nu de beste vergelijkingssite/overstapsite of kan ik beter gewoon bv eneco bellen en hun vragen een aanbod te doen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Overstappen welke site?
Re: Overstappen welke site?
Gebruik je dezelfde meterstanden en niet hun voorbeeld dus jou verbruik?
De NEM is goedkoper in Gas en Stroom maar duurder in vaste kosten.
Dus kleine verbruikers zijn daar duurder uit, en grote gebruikers hebben het meeste voordeel.
De Caravan van Frans in de reclame is dus een slecht voorbeeld....
Kijk ook of de aanbieder betrouwbaar is door te zoeken op dit forum en reken altijd alles goed na.
De NEM is goedkoper in Gas en Stroom maar duurder in vaste kosten.
Dus kleine verbruikers zijn daar duurder uit, en grote gebruikers hebben het meeste voordeel.
De Caravan van Frans in de reclame is dus een slecht voorbeeld....
Kijk ook of de aanbieder betrouwbaar is door te zoeken op dit forum en reken altijd alles goed na.
Jastofzuigertje schreef:Gebruik je dezelfde meterstanden en niet hun voorbeeld dus jou verbruik?
ik verbruik best wel veel en kom op beide sites goedkoper uit als het aanbod voor vastzetten die ik nu heb liggen van nemDe NEM is goedkoper in Gas en Stroom maar duurder in vaste kosten.
Zelfs als ik naar de eneco site zelf ga blijken die goedkoper!
De vereniging eigen huis heeft wel een aardig vergelijkingsinstrument. Maar let ALTIJD op de kleine lettertjes.
-
www.energieleveranciers.nl
www.energieprijzen.nl
www.prizewize.nl
Het wordt hoog tijd dat er een site komt die de prijsvergelijkers vergelijkt!
Op prizewize.nl kun je deze maand ook nog meedoen aan een inkoopcollectief. Lijkt me een beetje een wassen neus. Je komt dan met korting bij NUON terecht. Altijd nog beter dan die gruwelbraakclub waar je nu bij zit. Succes met beslissen.
www.energieprijzen.nl
www.prizewize.nl
Het wordt hoog tijd dat er een site komt die de prijsvergelijkers vergelijkt!
Op prizewize.nl kun je deze maand ook nog meedoen aan een inkoopcollectief. Lijkt me een beetje een wassen neus. Je komt dan met korting bij NUON terecht. Altijd nog beter dan die gruwelbraakclub waar je nu bij zit. Succes met beslissen.
Niet alle vergelijkingssites hebben de zelfde overstap-aanbiedingen. Bij easyswitch heb je bij Greenchoice voor gas een overstap-aanbieding die gaslicht niet heeft. Daarom is bij easyswitch greenchoice een paar honderd euro goedkoper dan bij gaslicht en daardoor komt bij easyswitch greenchoice ook bovenaan te staan.