LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oxxio valse klantenwerving nov/dec 2009

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Triskele
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 dec 2009 12:55

Oxxio valse klantenwerving nov/dec 2009

Ongelezen bericht door Triskele »

Ik ben zelf sinds 4 december slachtoffer geworden van valse klantenwerving door Oxxio, zonder handtekening of bandopname ben ik opeens lid van Oxxio en is mijn contract bij Nuon opgezegd. Nuon heeft mij gebeld om te vragen of ik bewust ben overgestapt naar Oxxio of dat dit onbewust is gedaan. Ik wist helemaal van niets en was blij dat Nuon mij belde om mij in te lichten dat mijn contract bij hun was opgezegd en ik dus op wonderbaarlijke wijze lid was geworden van Oxxio. Volgens de Nuon medewerker hebben de verkopers via mijn naambordje mijn naam achterhaald en dit tesamen met mijn adres mij lid gemaakt van Oxxio, te bespottelijk voor woorden. Nuon zorgt ervoor dat mijn contract wordt verbroken met Oxxio en betalen de boete welke Oxxie evt kan opleggen

deoxxiomedewerker
Berichten: 343
Lid geworden op: 06 okt 2008 10:01
Contacteer:

Re: Oxxio valse klantenwerving nov/dec 2009

Ongelezen bericht door deoxxiomedewerker »

Beste Triskele,

Uw forumbericht van 5 december jl. maakt duidelijk dat u ongewenst klant bent geworden van Oxxio. Graag zou ik de situatie voor u willen uitzoeken. Ik verzoek u daarom vriendelijk mij uw nickname en uw postcode, huis- en telefoonnummer door te geven via [email protected], zodat ik snel contact met u kan opnemen.

Bij voorbaat dank.


Met vriendelijke groet,


Fabiënne
‘De Oxxiomedewerker’

piraatje eenoog
Berichten: 18
Lid geworden op: 23 nov 2009 16:25

Re: Oxxio valse klantenwerving nov/dec 2009

Ongelezen bericht door piraatje eenoog »

beste oxxiomedewerker,

ik heb 2 weken geleden een klacht ingedient bij uw organisatie over een colporteur. tot op heden heb ik nog niets gehoord. kunt u iets doen misschien?

mvgr

drawde
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 dec 2009 23:54

Re: Oxxio valse klantenwerving nov/dec 2009

Ongelezen bericht door drawde »

stikker? :lol:

deoxxiomedewerker
Berichten: 343
Lid geworden op: 06 okt 2008 10:01
Contacteer:

Re: Oxxio valse klantenwerving nov/dec 2009

Ongelezen bericht door deoxxiomedewerker »

Beste piraatje eenoog,

U kunt uw gegevens doormailen naar [email protected]. Graag ook een omschrijving van uw ervaring met de colporteur. Wij zorgen er dan voor dat de betreffende medewerker wordt aangesproken op zijn gedrag.
Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Fabiënne
'De Oxxiomedewerker'

Giliam
Berichten: 59
Lid geworden op: 15 dec 2008 14:12

Re: Oxxio valse klantenwerving nov/dec 2009

Ongelezen bericht door Giliam »

Bestel gewoon even een stickertje voor slecht 1,50 bij www.nietaandedeur.nl en je bent van de colporteurs af;). Heb ik ook gedaan nadat ik lastig ben gevallen door verkopers aan de deur.

Mila_
Berichten: 18
Lid geworden op: 10 okt 2009 14:21

Re: Oxxio valse klantenwerving nov/dec 2009

Ongelezen bericht door Mila_ »

Triskele schreef:Ik ben zelf sinds 4 december slachtoffer geworden van valse klantenwerving door Oxxio, zonder handtekening of bandopname ben ik opeens lid van Oxxio en is mijn contract bij Nuon opgezegd. Nuon heeft mij gebeld om te vragen of ik bewust ben overgestapt naar Oxxio of dat dit onbewust is gedaan. Ik wist helemaal van niets en was blij dat Nuon mij belde om mij in te lichten dat mijn contract bij hun was opgezegd en ik dus op wonderbaarlijke wijze lid was geworden van Oxxio. Volgens de Nuon medewerker hebben de verkopers via mijn naambordje mijn naam achterhaald en dit tesamen met mijn adres mij lid gemaakt van Oxxio, te bespottelijk voor woorden. Nuon zorgt ervoor dat mijn contract wordt verbroken met Oxxio en betalen de boete welke Oxxie evt kan opleggen
Huh, boete? Wat is dat nou voor nonsens als ze dat betalen? Ze maken iemand ten onrechte klant en krijgen nog geld toe ook? Lijkt me niet helemaal slim van Nuon eigenlijk.

Gesloten