| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Oxxio verlakkerij aktie 'gratis stroom'
-
arthur2000
Re: Oxxio verlakkerij aktie 'gratis stroom'
Vermoeiend om steeds achter je recht aan te moeten hollen!
Re: Oxxio verlakkerij aktie 'gratis stroom'
Voor de volgers van dit onderwerp: het laatste restant is, waarschijnlijk wederom na ingrijpen van de 'oxxio forumpatrouille', een week later alsnog overgemaakt. Hiermee is eindelijk uitbetaald, met veel moeite en meer dan een half jaar nadat dit had moeten gebeuren.
Van tevredenheid is echter geen sprake. Op werkelijk elke mogelijke stap werd gedraald, afgepoeierd en fout gerekend door de klantenservice. Ze maakten zelfs de fout om voordat alles afgehandeld was me te bellen of ik tevreden was met hoe het was afgehandeld...
Anyway, ik raad iedereen aan om hun klachten gewoon openbaar te posten (in een eigen topic). Zolang de 'oxxio forumpatrouille' actief is imagoschade te beperken lijk je in ieder geval antwoord te krijgen binnen weken in plaats van maanden..
Van tevredenheid is echter geen sprake. Op werkelijk elke mogelijke stap werd gedraald, afgepoeierd en fout gerekend door de klantenservice. Ze maakten zelfs de fout om voordat alles afgehandeld was me te bellen of ik tevreden was met hoe het was afgehandeld...
Anyway, ik raad iedereen aan om hun klachten gewoon openbaar te posten (in een eigen topic). Zolang de 'oxxio forumpatrouille' actief is imagoschade te beperken lijk je in ieder geval antwoord te krijgen binnen weken in plaats van maanden..