LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zeer TEVREDEN over ENERGIE DIRECT

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
Fiesiekus
Berichten: 2342
Lid geworden op: 27 okt 2008 13:07

Re: Zeer TEVREDEN over ENERGIE DIRECT

Ongelezen bericht door Fiesiekus »

Hé kijk, €325 bonus, da's lekker ja. Misschien moet ik ook maar bij die E.D. club gaan.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Zeer TEVREDEN over ENERGIE DIRECT

Ongelezen bericht door sephora30 »

Nog steeds geen reactie van ED :twisted: :twisted:

lievemoeder
Berichten: 24
Lid geworden op: 05 jan 2009 19:23

Re: Zeer TEVREDEN over ENERGIE DIRECT

Ongelezen bericht door lievemoeder »

Ook ik ben tot nog toe tevreden met de overstap van Eneco naar ED een aantal jaar geleden.
Ik was wat huiverig, maar ik heb geen klachten of iets negatiefs ervaren.

Teunbosseman
Berichten: 4386
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Zeer TEVREDEN over ENERGIE DIRECT

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

ciske schreef:
sephora30 schreef:Nog steeds geen reactie van ED :twisted: :twisted:
:lol: ga dan ook niet bij die oplichter zitten.

Als ik de hoeveelheid klachten zie over NEM dan zou ik eerder hen oplichters noemen.
Nogmaals, heb geheel geen problemen met ED. Ook niet trouwens met de NUON gehad destijds....ging puur om de centen

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Zeer TEVREDEN over ENERGIE DIRECT

Ongelezen bericht door ciske »

Dik te vreden over NUON , ED mogen ze van mij weghalen.

Teunbosseman
Berichten: 4386
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Zeer TEVREDEN over ENERGIE DIRECT

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

ciske schreef:Dik te vreden over NUON , ED mogen ze van mij weghalen.
Lees anders net zoveel klachten over NUON als ED, en niet te vergeten tig anderen...de oxxio's, nems, etc etc

Nuon met zijn stadswarmte in sommige plaatsen wordt afgekraakt van hier tot ......gunder.

Maar blijf lekker bij NUON als je tevreden bent, ik blijf voorlopig be ED. Ieder tevreden

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Zeer TEVREDEN over ENERGIE DIRECT

Ongelezen bericht door ciske »

Maar blijf lekker bij NUON als je tevreden bent, ik blijf voorlopig be ED. Ieder tevreden
doe ik , 1 keer bij ED geweest , echt nooit meer.

Teunbosseman
Berichten: 4386
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Zeer TEVREDEN over ENERGIE DIRECT

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

ciske schreef:
Maar blijf lekker bij NUON als je tevreden bent, ik blijf voorlopig be ED. Ieder tevreden
doe ik , 1 keer bij ED geweest , echt nooit meer.
Tsja, zoveel mensen zoveel wensen, zoveel problemen

jeedeha
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 okt 2013 13:27

Re: Zeer TEVREDEN over ENERGIE DIRECT

Ongelezen bericht door jeedeha »

Dag allen, ook ik heb nare ervaringen met EnergieDirect. Ik woon klein en verbruik jaarlijks zo'n € 200 aan energie. Toen ik per 1 maart overstapte van EnergieDirect naar Essent kreeg ik voor de eerste maanden (naast mijn betaalde voorschotten á € 50 pm) een naheffing van € 600. Nadat ik aan had gegeven dat dat niet kon kloppen werd mijn naheffing voor die twee maanden plots € 250 (wederom excl. al betaalde voorschotten). Ook dit kan natuurlijk niet kloppen, maar na veelvuldig bellen / mailen kwam ik er niet uit en liepen incassokosten op waardoor ik besloot te betalen. Het is een ondoorzichtige markt en daar maken partijen als EnergieDirect.nl gebruik van. Ik zou voortaan toch kiezen voor een betrouwbare partij.

Teunbosseman
Berichten: 4386
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Zeer TEVREDEN over ENERGIE DIRECT

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

jeedeha schreef:Dag allen, ook ik heb nare ervaringen met EnergieDirect. Ik woon klein en verbruik jaarlijks zo'n € 200 aan energie. Toen ik per 1 maart overstapte van EnergieDirect naar Essent kreeg ik voor de eerste maanden (naast mijn betaalde voorschotten á € 50 pm) een naheffing van € 600. Nadat ik aan had gegeven dat dat niet kon kloppen werd mijn naheffing voor die twee maanden plots € 250 (wederom excl. al betaalde voorschotten). Ook dit kan natuurlijk niet kloppen, maar na veelvuldig bellen / mailen kwam ik er niet uit en liepen incassokosten op waardoor ik besloot te betalen. Het is een ondoorzichtige markt en daar maken partijen als EnergieDirect.nl gebruik van. Ik zou voortaan toch kiezen voor een betrouwbare partij.

Als er uberhaupt gebruik van een ondoorzichtige markt gemaakt wordt zal ED daar niet de enige in zijn. Ben benieuwd welke partij geheel betrouwbaar is ? Heb meerdere energiebedrijven gehad en allemaal hebben ze wel wat, ja ook ED maar dat had ik zo opgelost.

Wel heb ik geleerd om pas over te stappen NA de jaarafrekening. Mij is opgevallen als je tussendoor overgaat er veel misgaat.

S6 met de afwikkeling !

Gesloten