Op 10 Juni jl.heb ik via mijn PC geld overgemaakt op een verkeerde bankrekening toen ik dit constateerde (s.avonds ) is mijn vrouw de andere dag s.ochtend om half tien gelijk naar de bank gegaan met de vraag of zij het overgemaakte geld konden terug halen maar dit kon de AMRO bank niet nu na veel heen en weer gebeld te hebben naar de persoon die het geld opgenomen en verbrast heeft ben ik nog geen stap verder ik heb inmiddels aangifte gedaan van verduistering,de bank aansprakelijk gesteld mijn klacht neergeleg bij geschillen commissie bankzaken zijn er soms meer mensen die dit meegemaakt hebben of ben ik echt de enige die dit heeft meegemaakt
Het bedrag waar het om gaat is e.600,-- volgens de bank MAAR 600 euro maar voor mijn toch wel fl.1310,--
Zelf dreig brieven via een jurist hebben niet geholpen het geld is nl.bij iemand uit Coevorden terecht gekomen die een uitering van sociale dienst heeft en diverse betalingsregelingen heeft lopen.
Kan U mij soms helpen ik heb als U dit wilt een totaal dossier van alle correspondentie met tegenpartij zelf zijn naam en adres en de correspondentie met de AMRO bank
Alvast Bedankt.