Zodoende vind ik dat er niet eerlijk 'gehandeld' wordt.

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Het gaat hier niet om zuinigheid, maar om het principe!Als je nu op 2 cent moet bezuinigen dan heb je daarvoor iets fout gedaan. Geweldig dat iemand gaat klagen omdat hij een keer 7.98 niet kan chippen en dus 2 cent voor de afronding er bij moet betalen. als dat je enige probleem is, wil je dan alsjeblieft even om je heen kijken hoeveel mensen er echt een probleem hebben, misschien dat je dan inziet dat je je druk maakt om heel weinig....tsss 2 cent....
Omdat je met het openbaar vervoer veel te lang onderweg bent of zelfs er helemaal niet meer kan komen.ik snap trouwens geen eens waarom iedereen een auto moet hebben wij hebben er geen en daar ben ik heel erg blij mee
Wat heeft dat met deze topic te maken?ik snap trouwens geen eens waarom iedereen een auto moet hebben wij hebben er geen en daar ben ik heel erg blij mee,
je kan ook veel met de trein en met de bus en de fiets doen,
het is gewoon een hoop gemier om niks.Het gaat hier niet om zuinigheid, maar om het principe!
En dan ga je lekker naar de volgende winkel en daar ben je dan vervolgens meer kwijt aan benzine/rijkosten om die 2 cent!!!! te besparen. Nee zo ben je goed bezig.Als ik niet gepast kan betalen mogen ze de troep houden, zo simpel ligt dat.
Je kan ook met een creditcard betalen.Maar het blijft belachelijk natuurlijk.ik vind het erger als je ergens verplicht bent om te chippen,
zoals in rotterdam bij de parkeerautomaten!!