De ministers zeggen toch ook dat het echt niet duurder is geworden.
Nee dat lijkt maar zo.
Nou, ik ben er echt wel op achteruit gegaan hoor. Mijn maak je niet wijs.
Alles is duurder en minde aan kwaliteit gewoorden

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Daar heb je 'm weer! Doe dit, doe dat, doe zus, doe zo,.......Geplaatst op 27 May 2004 10:34 door Kevvin
--------------------------------------------------------------------------------
Dan moet je D66 stemmen die willen referenda invoeren. Maar zolang je dat niet doet, moet je je mond houden.
Nou dat is niet zo moeilijk, stel jij zegt ja en 10 miljoen Nederlanders zegt nee.Mijn vraag is dus.... waarom wordt er in nederland nooit een referendum gehouden over belangrijke zaken die ons allemaal aangaan.
Je mond houden, zeker niet op D66 gestemd. D66 heeft twee gezichten met maar één partijprogramma.Dan moet je D66 stemmen die willen referenda invoeren. Maar zolang je dat niet doet, moet je je mond houden.
Zeker ook bang dat je niet genoeg geld op je bankrekening kunt krijgen???. Jij geeft indirekt aan, dat een Nederlander geen recht van spreken heeft ? en dat in een democratisch land, waarin de MEERDERHEID het voor zeggen heeft. Zeker ook blij met die euro hè.(gelukkig)