LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] een idee om de economie een beetje te helpen

Je hebt geen vertrouwen in de euro of juist wel? Geef hier jouw mening.
she

een idee om de economie een beetje te helpen

Ongelezen bericht door she »

als het zo doorgaat met al die prijsstijgingen komen er steeds meer mensen zonder werk te zitten.. als we eens kijken met hoeveel procent de supermarkten hun prijzen verhoogt hebben vind ik het niet gek dat andere bedrijven c.q. winkels het moeilijk hebben je moet toch eerst eten voordat je kleding enz.. koopt laat de regering eens iets doen aan de hoge prijzen van onze eerste levensbehoefte!!!!!!!!!

Gast

Re: een idee om de economie een beetje te helpen

Ongelezen bericht door Gast »

ach ja verkopers moeten hun geld toch ook verdienen.

Zij

Ongelezen bericht door Zij »

Prijsstijgingen hebben we al jaren, maar door de euro worden mensen prijsbewust. De prijzen in de winkels stijgen doordat de leveranciers hun prijzen laten stijgen, die kopen het meestal weer in via een bedrijf, die op hun beurt duurder zijn geworden.
De belastingen zijn omhoog gegaan e.d. dat wordt allemaal doorberekend. Dat heet nu een slechte economie.
Je loon blijft hetzelfde, maar je werkgever moet wel veel meer betalen.
Vandaar dat die werkgevers gaan bezuinigen, ook op personeel.

Jarenlang heeft Nederland het finacieel goed gehad, te goed, als je 't mij vraagt. Nu gaat het allemaal minder en het wordt nog veel minder.
Dus wij Hollanders gaan klagen, over hoe slecht we het hebben.
Nou ik doe niet mee, ik kan nog steeds rondkomen met m'n loontje. Het is een kwestie van uitzoeken waar wat te halen. Ik ga bijvoorbeeld naar de Liddl en Aldi, verkopen ook goede 1e levensbehoefte.

Als ik zo om me heen kijk, valt 't wel mee met de centen. Alleen de mensen zijn sinds de euro koopziek geworden. Wat er allemaal voor 'n luxe uit de winkels wordt gehaald, is niet normaal. Als je normaal omgaat met je geld, net als 3 jaar terug, heb je niks te klagen.

ikke ja

Ongelezen bericht door ikke ja »

Als ze eerst een begonnen niet zo veel poen de grens over te brengen maar in eigen land te investeren zou het al een stuk beter gaan
Kijk maar wat we aan de EEG bijdragen
TIG keer meer als veel grotere landen was vanmorgen nog op tv en wat krijgen we er voor terug ? schijntje toch

En wacht maar als straks die oostblok landen erbij komen
Die komen hier werken voor appel en ei en onze mensen gooien ze de straat op !
Barst hier nu al van de stelende Polen !!!!!!!!

Ikke

ikke nee

Ongelezen bericht door ikke nee »

Je kunt ook veel geld in Nederland houden door niet meer op vakantie naar het buitenland te gaan.

weet niet

Ongelezen bericht door weet niet »

:cry: Een heleboel mensen hebben niet eens genoeg geld om op vakantie te gaan

Gesloten