LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eindeloos wachten op Bol.com.

Je hebt geen vertrouwen in de euro of juist wel? Geef hier jouw mening.
p.dinger[p.dinger@hcc

Eindeloos wachten op Bol.com.

Ongelezen bericht door p.dinger[p.dinger@hcc »

Op 30 december 2003 voor een verjaardag 10 DVD-RW's besteld bij Bol.com. Op de website staat een levertijd van 5 tot 7 dagen, dus dan zijn ze er nog mooi op tijd. Dàcht ik!
Ik krijg een e-mail van Bol.com dat het wat langer gaat duren, want de leverancier hééft ze niet... Pas op 24 februari 2004, dus 8 weken later, wordt de zending geleverd. De héle zending? Nee, de helft: 5 stuks, maar wel voor de volle prijs van 10 stuks. Mijn reactie per e-mail wordt niet beantwoord. Dan maar een brief via de TPG Post. Oók geen antwoord. Brief aan de directie: óók geen antwoord! Opnieuw een e-mail dan maar. Eindelijk komt er een reactie op de eerste e-mail: men opent de bijlagen van e-mails niet, dus wist men niet wat ik wilde. Maar ik stuurde een e-mail waar alles in stond en ZONDER bijlage. Hoe kan dat dan? vraag ik. Er komt wel een e-mail, maar nog steeds geen antwoord op mijn vraag hoe het nu zit met die halve levering en hele betaling. Men heeft de vraag niet kunnen begrijpen, zegt men. Niet erg snugger.
De met extrakosten belaste telefoon van klantenservice heb ik een paar maal gebeld, maar daar kreeg ik elke keer te horen dat ik meer dan 13 minuten zou moeten wachten. Dat werd me te duur. Maar nu probeer ik het tòch nog een keer en met succes! Al na 3 minuten krijg ik een mens aan de lijn. Hoewel, mèns? De lummel vertelt mij dat de prijs op de website verkeerd was en dus ook die op de bevestiging en het bezorgbericht. :twisted: Als ik het niet eens ben met de prijs, kan ik de zending retour sturen. Maar dáárvoor heb ik niet meer dan (inmiddels) 10 weken gewacht!
:twisted: Er gaat een laatste e-mail naar klantenservice, waarin ik ONMIDDELIJKE opheldering eis en vertel dat anders het hele verhaal naar de diverse consumentenrubrieken op radio en tv gaat. Ik word al snel gebeld door een wèl beleefde dame, die mij vraagt of ik alsnog de ontbrekende 5 DVD-RW's wil hebben voor de geadverteerde prijs. Ze heeft ze vóór zich liggen en kan ze direct versturen. Dat wil ik wel en de volgende dag worden ze bezorgd. Het kàn dus wel, bij Bol.com, als je de juiste persoon maar treft. Daarom: wie problemen met dit bedrijf heeft, kan maar beter meteen bellen met Eline Hoefkens, telefoon . Dat is tenminste iemand die begrijpt wat het begrip klantenSERVICE inhoudt en daar naar handelt. Bedankt Eline!

alphonsa

Re: Eindeloos wachten op Bol.com.

Ongelezen bericht door alphonsa »

:D Ik heb al enige keren het een en ander besteld bij Bol.com
en heb alleen maar hele goede ervaringen.

Amarie

Ongelezen bericht door Amarie »

Ik bestel zelf al ruim twee jaar bij Bol.com en ben zeer tevreden over de service van dit bedrijf.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb ook alleen maar zeer goede ervaringen met Bol.com :D

Heidy

Ongelezen bericht door Heidy »

Ik heb 6 maart 1 pc spel en 1 cd besteld.
Levertijd 3 tot 6 dagen.
Het pc-spel heb ik al gekregen en de cd nog niet.
Naar eindeloos bellen zouden ze een mailtje sturen.
In dat mailtje werd gezegt in week 13/14. :evil:
Nu zitten we inmiddels in week 16 en nog geen cd. :evil:
Altijd was alles goed en nu niet. :cry:

Gesloten