dus dan klopt het toch dat gezien de kosten hoog zijn dat de kappers veel verdienen en dat de btw verlaging ten goede is gegaan aan oa lonen aangezien dat een groot component is? en niet die 2 euro op 75 alleen? wellicht is dat de winst wat de kapsalonhouder aan overhoud na aftrek van alles(slechte management trouwens)
of winst begrip is makkelijk fiscaal en economische gezien we te werken in het boekhouden(.
weet jij toevallig wat de omzet is van de kappersbedrijfstak en hoe die de afgelopen jaren heeft gedragen?
tenslotte dan ik eis openbaring van de loonkosten van de kappers die buitensporig verdienen

maar de conclusie is van mij iniedergeval dat ik de hoge kosten in meeste gevallen bij de kapper niet rechtvaardig vind en de verkapte prijsverhoging van 16 % is erg geniepig, want de jaren erna was er telkens de netjes prijsverhogingen toegepast.
Jammer dat je me (nog)niet op andere gedachte heb kunnen brengen wat de hoge kosten rechtvaardigt, maar naar de kapper moet ik nog steeds, want mijn vriendin vertrouw ik nog niet, misschien in de toekomst

Tevens is zo te zien deze topic totaal niet meer belangrijk aangezien we met zijn 2en zitten te discussieren en hebben ze het zo te zien geaccepteerd