LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lenzenvloeistof 19% duurder.

Je hebt geen vertrouwen in de euro of juist wel? Geef hier jouw mening.
Willem Keijzer

Lenzenvloeistof 19% duurder.

Ongelezen bericht door Willem Keijzer »

Ik kocht vorige week Boston lenzenvloeistof bij Pearle Opticiens. Het bleek dat zowel het "voordeelpakket" (schoonmaak+inzet in één doos) als de schoonmaak- en inzetvloeistof apart maar liefst 19% duurder zijn dan in febuari 2002. Dit is toch wel een erg grote prijsstijging.
In februari was het voordeelpakket nog 11,34€ (netjes omgerekend van de oude prijs van F25,-), nu kost het 13,50€ !

Willem Keijzer
Tiel

Rick

Re: Lenzenvloeistof 19% duurder.

Ongelezen bericht door Rick »

Neem een bril, kost je een keer 200 euro en je bent minimaal drie jaar uit de kosten en het is beter voor je ogen.

Meisje

Ongelezen bericht door Meisje »

Rick,
Misschien wil Willem er zo goed mogelijk (zonder meteen ijdel te zijn) uit zien. En sorry hoor, maar weinig mensen vinden een bril aantrekkelijk.

Willem,

Heb je harde of zachte lenzen? ALs je zachte hebt dan koop je toch de alles in 1 vloeistof bij Kruidvat of Etos. Of de diverse vloiestoffen voor harde lenzen. Geen van mijn lenzendragende vrienden koopt dit nog bij de opticien.
Veel te duur

Willem

Ongelezen bericht door Willem »

Het gaat mij puur om de belachelijk grote prijsstijging. Ik weet ook wel dat er goedkopere merken en winkels zijn. Het punt is dat ik zeer speciale lenzen heb, die niet met de "standaard" vloeistof is schoon te maken. De Boston bevalt mij het beste. Kruidvat (bijv.) heeft deze ook, ik heb hem daar een keer gekocht, maar of een of andere reden is deze toch minder goed dan die van de opticien.

isis

Ongelezen bericht door isis »

Ik koop altijd een halfjaar voorraad Easysept lenzenvloeistof. Dat kostte altijd rond de 100 gulden. Toen het weer op was ging mijn man naar de opticien en nam een pak mee voor 55 euro! Ik heb het pak teruggebracht, want ik vond het belachelijk duur. Maar zonder vloeistof kan ik natuurlijk niet. Ik heb nu via internet besteld en datzelfde pakket kost nu 45 euro, zonder verzendkosten.

Voor mij werkte de goedkope vloeistof van het kruidvat niet, die heb ik eerst nog geprobeerd. Ik bleek allergies voor de conserveermiddelen die daarin zitten.

Ik zou zeggen Willem, probeer te zoeken naar alternatieven.

Gesloten