LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] marijke
Re: marijke
Is hier geen forummaster actief die in kan grijpen in dit gewauwel?
Ga toch ergens op een chatbox met elkaar kletsen!
Ga toch ergens op een chatbox met elkaar kletsen!
paul, ik vind dat die GASTen die niet onder hun eigen naam durven te verschijnen maar op een ander forum moeten gaan zitten, vind je ook niet ?
groetjes
momo
groetjes
momo
Ja momo dat is zo maar als je schrijven wilt: [email protected] dat is waar je me kunt bereiken. Is niet fake zoals dat andere adres.
Groeten van Paul.
Groeten van Paul.
als we nu niet genept worden door een ander want de schrijfwijze is wel steeds anders,
ik hoop niet voor je dat dit je echte email is, want er zijn mensen zo flauw dat ze virussen gaan sturen.
groetjes momo
( je logt nl zelf nooit onder je eigen naam in dus weet ik niet of ik genept wordt )
ik hoop niet voor je dat dit je echte email is, want er zijn mensen zo flauw dat ze virussen gaan sturen.
groetjes momo
( je logt nl zelf nooit onder je eigen naam in dus weet ik niet of ik genept wordt )
momo op dit adres kun je me bereiken: [email protected]Geplaatst op 03 Dec 2003 19:49 door momo
--------------------------------------------------------------------------------
lieve paul, dat je het even weet, ik weet niet of je email hebt ontvangen, maar dat was ik niet ik denk dat je nu geteisterd wordt door iemand anders, ik verander mijn naam en dan hoor je per email welke dat is, ok?
tot schrijvens.
groetjes momo
Paul.
Momo dit adres is correct probeer het maar, dan zal ik je uitleggen waarom ik niet inlog.
Paul
Paul
Mag ik raden Paul? Jij mag hier niet meer op het forum komen?
En Momo, mag jij weer een uurtje internetten? Fijn hè? Nu, zet er zoveel mogelijk op, hebben anderen ook weer wat te lezen.
Groetjes MamaMia
En Momo, mag jij weer een uurtje internetten? Fijn hè? Nu, zet er zoveel mogelijk op, hebben anderen ook weer wat te lezen.
Groetjes MamaMia
Als je niet meer op het forum mag komen MamaMia dan kun je ook geen berichten plaatsen
Paul
Paul
Waarom zou dat niet kunnen Paul? Volgens mij kan je je eigen zo weer aanmelden met een ander nieuw e-mailadres en volgens mij zitten er hier ook hèèl veel onder een andere naam wat wel èèn en dezelfde persoon is!
Maar dit ff terzijde.
Groetjes aan Momo als je haar nog op de mailbox spreekt!
MamaMia here we go again!
Maar dit ff terzijde.
Groetjes aan Momo als je haar nog op de mailbox spreekt!
MamaMia here we go again!
jullie kunnen natuurlijk ook zelf iets schrijven, hebben paul en ik ook iets te lachen misschien!