LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Momo

Je hebt geen vertrouwen in de euro of juist wel? Geef hier jouw mening.
Marijke

Momo

Ongelezen bericht door Marijke »

Ben je er nog ? Had een berichtje voor je.

Gast

Re: Momo

Ongelezen bericht door Gast »

mail die maar, dit is een forum en geen chat!

Gast

Weet jij het e-mailadres dan van momo!

Alvast bedankt.

momo

Ongelezen bericht door momo »

je mag t ook gewoon hier plaatsen hoor marijke, er zijn een paar mensen heel flauw aan het doen onder mijn naam,daar kan ik helaas ook niets aan doen.
ik probeer mijn gebruikersnaam al te veranderen via tros/radar.
ik zal er op wachten, en ik hoop dat er nog mensen zijn die niet denken dat ik raar aan het doen ben.
maar jammer genoeg zijn er mensen die misbruik maken van andere mensen hun gebruikersnaam, maar ja.

Gast

Momo jij hebt je naam laten registreren alsmede je e-mailadres dat kun je dus niet veranderen en anderen kunnen nooit onder jouw naam schrijven. Tenzij iemand je wachtwoord heeft gekraakt ????? Dan moet je een ander wachtwoord invullen.

Paul.

Gast

Voor momo,
Modereerbeleid
Het modereerbeleid is er in eerste instantie op gericht om alle berichten, onafhankelijk van de inhoud, te laten staan. Een (scherpe) discussie moedigen we alleen maar aan. Daar is een forum per slot van rekening voor bedoeld. Als blijkt dat een bezoeker zich niet aan deze regels houdt, wordt deze ten alle tijden van het forum verwijderd.

Agressief, bedreigend, lasterlijk, vulgair, schadelijk, obsceen, racistisch, misleidend of anderszins ongepast zijn.
Links bevatten naar websites die inhoudelijk niet stroken met de algemeen geldende fatsoensregels.
Reclame-uitingen bevatten.
Geplaatst zijn door een persoon die zich voordoet als iemand anders.

Gast

tsssssssssssssssssssssssssssssssssssssss!

momo

Ongelezen bericht door momo »

ik zal mijn ww veranderen

Gesloten