LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NUON aanmaningskosten van 10 euro ???

Je hebt geen vertrouwen in de euro of juist wel? Geef hier jouw mening.
robbie

NUON aanmaningskosten van 10 euro ???

Ongelezen bericht door robbie »

Kan iemand mij duidelijk maken waar staat of waneer het is aangekondigd dat een aanmaning van het NUON van 10 gulden naar 10 euro kan gaan, das ruim het dubbele..mag dat wel?

Jolanda

Re: NUON aanmaningskosten van 10 euro ???

Ongelezen bericht door Jolanda »

Of de NUON dat mag ? Ja, sinds de invoering van de Euro lijkt het wel of alles mag. Heb je nog ergens zwart op wit staan dat het vorig jaar 10 gulden was i.p.v. 10 Euro. Dan kan je een klacht indienen. Tegenwoordig is het een vrije markt, dus ja meer concurrentie voor ze.
Misschien is er een klachtencommissie voor energiebedrijven ?

Succes !

Jolanda

Dennis Hendrix

Re: NUON aanmaningskosten van 10 euro ???

Ongelezen bericht door Dennis Hendrix »

Als je miljoenen in een voetvalclub perst en in allerlei andere achterlijke dingen, dan mag dat... Tenminste dat vind NUON. Maar even serieus, kijk eens in de algemene voorwaarden(mag toch aannemen dat die op internet te vinden zijn) en dien in ieder geval een klacht in. Of die op een redelijke manier behandelt gaat worden is maar afwachten. Kijk maar naar KPN (die de abbonements-kosten verhogen zonder je daarvan van te voren op de hoogte te stellen) of UPC (die het nodig vinden als je per acceptgiro betaalt daar je de kosten van in rekening te brengen). Nog een tip voor mensen die te laat hebben betaalt aan NUON en inmiddels een brief van een of ander incasso-buro hebben gehad: Maak het bedrag wat je aan NUON verschuldigd bent alsnog aan NUON over (zonder incasso-kosten), dan heeft het incasso-buro een probleem, ze hebben dan weinig tot geen poot om op te staan...

hans

Re: NUON aanmaningskosten van 10 euro ???

Ongelezen bericht door hans »

Robbie,
Ik werde getriggerd door het bedrag van 10 euro. Nuon heeft ook mij een aanmaning gestuurd, verhoogd met 10 euro, over een periode waarover ik zelfs geen originele nota heb ontvangen!!!!! Ik heb per aangetekende brief bezwaar gemaakt, en heb e.e.a. als argument aangevoerd om het contract met hun per direct te beeindigen. Lukt dat niet, dan is het sowieso voor Nuon per 31-12 exit, en hun groene stroom erbij.

henk

Re: NUON aanmaningskosten van 10 euro ???

Ongelezen bericht door henk »

Nuon.

Gewoon je maandafrekeningen betalen middels incassoregeling. Mis poes. Ze haalden er gewoon een keer extra van de rekening af. Toen ik daartegen ageerde en een keer liet storneren. Kreeg ik nogmaals een rekening om het geld alsnog over te maken. Dit deed ik onder protest met een briefwisseling. Gevolg: herinneringsnota met boete! Tja je moet maar durven. Je kunt praten als brugman maar Nuon houdt het bij zijn gelijk. Geld gewoon weg. Moet je maar niet storneren.

Mirjam

Re: NUON aanmaningskosten van 10 euro ???

Ongelezen bericht door Mirjam »

als wij burgers er wat aan konden doen dan hadden wij het allemaal we gedaan denk ik.
Maar liefst 82% van de burgers in nederland wil de gulden terug en 18% wil de euro houden.
Als ze nou zo'n onderzoek ondergaan en het is meer dan 3 kwart van de bevolking die de gulden terug wil waarom doen ze dan niks.


ALLEMAAL OPLICHTERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gesloten