Zijn 1 van jou euro biljetten ooit in Griekenland of in Finland geweest?
Wil je het weten?
Een antwoord op deze vragen
www.eurobilltracker.com
Om je biljetten te volgen: Vul de waarde, serienummer en de plaats waar je het gekregen hebt in.
16000 Gebruikers over de gehele wereld hebben zich al aangemeld en hebben al meer dan 1.000.000 biljetten ingevoerd!
En het werkt echt !!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wilt u weten waar uw eurobiljetten blijven?
Re: Wilt u weten waar uw eurobiljetten blijven?
Er is nu een nog snellere manier om uw eurobiljetten te tracken. Namelijk geef ze gewoon niet uit op die manier weet u altijd waar uw biljetten zijn. Nog een idee is om ze af en toe uit te lenen aan vrienden om ze te wisselen met bekenden. Zeg er wel even bij dat zij de biljetten ook niet uit mogen geven anders werkt het niet. Schrijf voor de zekerheid de serienummers op of stempel de biljetten met U.V inkt om ze opnieuw te herkennen.....................Alsof mensen niets beters te doen hebben. Voor iedereen die hiervoor wel tijd heeft schrijf je eens in bij een vrijwilligersbank of zoek een Echte hobby.
Groetn
Groetn
Gooi ze maar in de snipperraar of open haard, Frankrijk en Duitsland zorgen wel dat het niet meer waard is dan krantepapier
Het blijft slecht ontworpen geld. De 5-jes slijten als de pest.
En die muntjes kan ik na 2 jaar nog niet in 1 oogopslag uit elkaar houden...........
Jammer.
En die muntjes kan ik na 2 jaar nog niet in 1 oogopslag uit elkaar houden...........
Jammer.
Klopt, dat gebrek aan overzicht inzake de euromuntjes heb ik ook.
Op zich vind ik het wel mooie muntjes, maar daar het formaat en kleur van de diverse waardes te veel op elkaar lijken is het lastig ze uit elkaar te houden.
Dat was bij de gulden beter verzorgd; waarbij nog kwam dat in plaats van 20 en 50 cent stukken er alleen een 25 cent stuk was. Scheelde een hoop muntjes!
Op zich vind ik het wel mooie muntjes, maar daar het formaat en kleur van de diverse waardes te veel op elkaar lijken is het lastig ze uit elkaar te houden.
Dat was bij de gulden beter verzorgd; waarbij nog kwam dat in plaats van 20 en 50 cent stukken er alleen een 25 cent stuk was. Scheelde een hoop muntjes!