LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Winkelen 5% duurder door Euro
Winkelen 5% duurder door Euro
ik ben niet de enigste, die vindt dat alles veel duurder is geworden. Steeds vaker hoor ik om me heen van: Ze hebben het gulden teken verandert in het Euro teken, alles is dus 2,20371 x duurder geworden. Ik vind het schandalig!!! Wat vinden jullie ervan, en laat iedereen dit zomaar toe!
Re: Winkelen 5% duurder door Euro
Nee, ik reken nog steeds heel erg streng terug naar guldens. Gewoon de prijs maal 2 en daar 10% bij optellen en naar boven afronden. Als het me te duur is, laat ik het liggen. Ook bij restaurants moet er een lijst buiten hangen anders ga ik niet eens naar binnen. En op die lijsten zijn inderdaad de guldentekens voor euro tekens vervangen.
De horeca (vooral), Albert Heijn en vis verkoop kraampjes staan al op mijn zwarte lijst. In die bedrijven neem ik zelfs een rekenmachine mee.
Zo doe ik het. Maar ik ben bang dat we aan de euro vastzitten. Mij is er nog nooit iets over gevraagd en als ze terug gaan naar guldnes, worden de prijzen alleen maar hoger. Mijn advies is: ga op de portemonee zitten en "honger de bedrijven uit."
De horeca (vooral), Albert Heijn en vis verkoop kraampjes staan al op mijn zwarte lijst. In die bedrijven neem ik zelfs een rekenmachine mee.
Zo doe ik het. Maar ik ben bang dat we aan de euro vastzitten. Mij is er nog nooit iets over gevraagd en als ze terug gaan naar guldnes, worden de prijzen alleen maar hoger. Mijn advies is: ga op de portemonee zitten en "honger de bedrijven uit."
Goed bericht voor Heerdink Albert Heijn is zijn prijzen drastisch aan het verlagen dus haal die maar van de zwarte lijst en zet Super de boer er maar op, want die zijn nog steeds aan het verhogen.
het beste om de bedrijven in nederland te straffen is:koop in belgie ik ga naar de lidl in belgie,ik tank in belgie,ik haal er mijn sigaretten!!ik koop niets meer in nederland!!dat is de beste manier om de bedrijven in nl te straffen!
Ik zie niet in hoe het kopen van sigaretten in Belgie iets helpt aan het ge***** van die ******- munt
Ik woon niet bij de grens,dus is het voor mij niet voordelig.
We worden gewoon genaait hier,en de bonden wachten ook maar af.
We worden gewoon genaait hier,en de bonden wachten ook maar af.