Hallo,
Ik heb sind kort een AGM retro elektirsche scooter. Ben er tot nu toe wel over te spreken alleen de voorvork rammelt versckrikkelijk als je over een klinker weg rijd waar wat hobbels in zitten. Heeft iemand dit ook? Ik ben er nog niet achter of dit een conbstructief probleem is of dat er iets kapot is.
Specs:
actieradius is 30km
snnelheid 45 km/u
accuspanning 48V
met vriendelijke groet
Martijn Brands
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] AGM Retro elektrische scooter, rammelende voorvork
-
Re: AGM Retro elektrische scooter, rammelende voorvork
Ik weet niet hoe zwaar deze is maar harde banden en matige goedkope vering kan dit op kinderhoofdjes zoals veel in België voorkomen veroorzaken.
Kijk of alles goed vast zit en doe zelf niets, anders loop je kans op verlies garantie en ga eerst een praten op rustige tijd (liefst ochtend door de week) of hij een oplossing weet.
Kijk of alles goed vast zit en doe zelf niets, anders loop je kans op verlies garantie en ga eerst een praten op rustige tijd (liefst ochtend door de week) of hij een oplossing weet.
Re: AGM Retro elektrische scooter, rammelende voorvork
Ik heb sinds 2 weken ook een elektrische retro scooter van AGM.
Best een lekker ding om mee weg te gaan. Maar ik heb hetzelfde probleem.
Heb ook een rammel in/bij de voorvork.
Martijn is het rammeltje bij jou al weg? Zoja waar zat bij jou het probleem en hoe heb je het opgelost..?
Als ik me goed herinner weegt deze scooter 125 kilo
Best een lekker ding om mee weg te gaan. Maar ik heb hetzelfde probleem.
Heb ook een rammel in/bij de voorvork.
Martijn is het rammeltje bij jou al weg? Zoja waar zat bij jou het probleem en hoe heb je het opgelost..?
Als ik me goed herinner weegt deze scooter 125 kilo