Heeft er iemand ervaring met het refreshen van zijn accu's voor zijn e-bike?
En wat zijn daar de voor/nadelen aan?
Ben van plan mij 'n e-bike te gaan aanschaffen maar bij de vraag wat 'n nieuwe accu zou gaan kosten bij vervanging schrok ik toch 'n beetje van de prijs!
Ben aan het Googelen gegaan en kwam terecht bij....; Batterijcentrale.nl.
Deze refeshen je oude batterij en kun je hem weer als nieuw gaan gebruiken.
Belangrijk......., deze refresh is lang niet zo duur als 'n nieuwe battery.
m.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Accu refreshen.
-
- Contacteer:
-
Re: Accu refreshen.
** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 14:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Dank voor je reactie 'Pindakaas'
Ik heb me waarschijnlijk verkeerd uitgedrukt in de startpost.
Bedoelde eigenlijk dat er bedrijven zijn die er weer nieuwe batterijen in zetten en je dus niet de gehele 'Kast (potje) + elektronica hoeft te laten vervangen.
m.
Ik heb me waarschijnlijk verkeerd uitgedrukt in de startpost.
Bedoelde eigenlijk dat er bedrijven zijn die er weer nieuwe batterijen in zetten en je dus niet de gehele 'Kast (potje) + elektronica hoeft te laten vervangen.
m.
Schoonvader heeft in het verleden een loodaccu door een NiMh accu laten vervangen in dezelfde behuizing, hij moest wel een andere lader kopen maar is er verder wel tevreden van. Helaas is het (nog) niet mogelijk om een Li-Ion accu te laten reviseren en volgens de dealer zijn de Li-Ion accu's niet te vervangen door NiMh accu's maar wie weet in de toekomst hopelijk wel want ik zie me anders binnen enkele jaren voor een serieuze kost staan als de 4 Li-Ion accu's van onze Go double power fietsen het opgeven, SLIK......