Ik ben sinds 2jaar in het bezit van een Aprilia Mojito Custom . Deze Scooter trekt KOUD wel maar als hij WARM is moet ik eerst een stuk meelopen anders kom ik niet van de plaats . Nieuwe rolletjes in nieuwe riem en nieuwe sproeier de grote veer achterin veel geld gekost maar heeft niet gebaat .
Wie o wie heeft hier een oplossing voor ??????????????????
M v gr Michel van den Bergh
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aprilia Mojito Custom
Re: Aprilia Mojito Custom
Als je deze zin zelf wel snapt, gaarne even toelichtenMichel van den Bergh schreef:......Nieuwe rolletjes in nieuwe riem en nieuwe sproeier de grote veer achterin veel geld gekost maar heeft niet gebaat ......
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 21 okt 2017 12:49
Re: Aprilia Mojito Custom
Ik kom dan niet van de plaats . Het is dan net alsof je met een auto in de tweede of derfe vesnelling wil wegrijden .
Re: Aprilia Mojito Custom
Beste MochelMichel van den Bergh schreef:Ik ben sinds 2jaar in het bezit van een Aprilia Mojito Custom . Deze Scooter trekt KOUD wel maar als hij WARM is moet ik eerst een stuk meelopen anders kom ik niet van de plaats . Nieuwe rolletjes in nieuwe riem en nieuwe sproeier de grote veer achterin veel geld gekost maar heeft niet gebaat .
Wie o wie heeft hier een oplossing voor ??????????????????
M v gr Michel van den Bergh
Er zijn wel tig oorzaken die het probleem kunnen veroorzaken de oorzaken kunnen in elkaar overgaan zodat de wortel van de oorzaak vervelend is op te lossen.
je vraag moet uitgebreider zijn wil je op papier iets oplossen.
2takt / 4takt
motor minarelli / piaggio
kilometerstand
Merk snaar
laatste onderhoudsbeurt.
(2takt) kilometerstand kan aangeven dat je zuigerveren zijn versleten cilinder zet uit en kun je compressie verlies hebben.
is je uitlaat nat aan de achterkant kan dit beteken te grote sproeier of versleten zuigerveren of cilinder.
sleutel je zelf? haal de uitlaat er onder vandaan en plaats de scooter zo zodat je bij de cilinder naar binnen kunt kijken. draai de zuiger zodanig dat je de zuigerveren kunt zien. (met lampje) druk met een dunnen stift tegen de zuigerveer en als je die kunt indrukken heb je zekerheid dat de zuigerveren zijn versleten. draai de zuiger voor het gat weg en bekijk de daar achter gelen zuigerwant op verticalen krassen indien aanwezig geheel vervangen.
doe je geen eigen onderhoud of sleutel je niet heeft vragen hier geen zin, breng je scooter naar een dealer.