LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bikes delivered

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
Lynsey23
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 aug 2010 10:06

bikes delivered

Ongelezen bericht door Lynsey23 »

Ik heb op woensdag 21 juli een fiets besteld op http://www.bikesdelivered.nl. Deze fiets heb ik donderdag 22 juli geleverd gekregen. Bij de bestelling had ik ook een fiets stoeltje besteld. Deze zat echter niet bij de bestelling, kan gebeuren dacht ik zo.

Deze zou echter nageleverd worden, op vrijdag 23 juli tussen 16:00 en 17:00 s'middags. Ik heb er s'morgens nog voor gebeld en s'middags ging niet lukken, hij zou sávonds geleverd worden.

Wij hebben daar onze hele vrijdag avond voor thuis gezeten, maar helaas geen stoeltje. Zaterdag 24 juli had ik echter het fiets stoeltje nodig, ik had haar die vrijdagavond ervoor nog gemailed waarom ik niets gehoord had. Zaterdag ochtend 24 juli had ik een mail terug, en ze zei het fiets stoeltje die dag alsnog te leveren. Je voelt hem denk ik al aankomen, geen fietsstoeltje, de hele zaterdag gewacht.

Waarop ik aan het eind van de middag alsnog een fiets stoeltje gekocht heb ( wel erbij te vertellen dat ik al aangeboden had hem ergens anders te halen, maar het was voor haar geen probleem hem alsnog te leveren. ) Ik ga zaterdag avond weg op mijn nieuwe fiets met fiets stoeltje, maar ontdekte dat ik nogal 'hobbelde' met de fiets, ik dacht echter dat het door het stoeltje kwam, want er zit vering in het stoeltje.

Zondag wilde ik ook nog ff weg met de fiets. Ik rij in het park, rechte gladde weg, en weer hobbelen. Ik naar huis en kom tot de ontdekking dat mijn hele achterwiel 'hobbelt' oftewel er lijkt een soort deuk in het achterwiel te zitten. Ik heb direct contact opgenomen met het bedrijf. Waarop haar antwoord was "de fiets is nog nieuw he? Anders kom ik hem morgen omruilen met een andere fiets en dan laten we jouw fiets maken" oke dacht ik, nette service nadat ze me liet zitten zonder fiets stoeltje.

Echter maandag 26 juli heb ik hier niemand gezien om mijn fiets om te ruilen, er word niet afgebeld helemaal niets. Dinsdag 27 juli heb ik zelf contact opgenomen wederom waarop zij mij zei 'ik bel je zo terug" ik heb dus tot de volgende dag zitten wachten, maar hoorde uiteraard niets meer.

Waarop mijn vriend woensdag 28 juli contact met haar heeft opgenomen waarop zij zei "de bezorgauto is kapot, ik kan nu niks bezorgen het word waarschijnlijk vrijdag" waarop mijn vriend boos geworden is.. Waarom word er dan niet terug gebeld? Ja druk druk druk zei ze.. Vrijdag kregen wij een sms'je met de test "morgen heb ik de auto terug, bel ik je gelijk op om de fiets om te ruilen" eindelijk dachten wij.. Zaterdag 31 Juli..

Wederom niks meer gehoord. Zondag 1 augustus weer geprobeerd contact op te nemen waarbij er voor het gemak gewoon niet meer opgenomen word. sávonds krijgen wij wederom een sms "morgen kom ik de fiets omruilen, gr Vivian" Oke dachten wij.. Eindelijk.. Maandag 2 augustus.. Wederom niemand gezien of gehoord.

Er word niet afgebeld helemaal niks. Dinsdag 3 augustus wederom geprobeerd contact op te nemen. Er werd weer niet meer opgenomen. Dinsdagavond met een ander nummer gebeld. Waarbij ik 1 of ander lulverhaal hoorde en ze zegt ik bel je zo terug. Dus ik ben boos geworden en heb gezegd " Nee je staat me nu te woord want je belt NIET terug" Ja zegt ze echt dat doe ik wel.. Nou je raad het al.. Dinsdag 3 augustus in de avond.. Niks meer gehoord.

Woensdag 4 augustus wederom meerdere malen geprobeerd contact te leggen. En er word niet opgenomen. S'middags met een ander nummer gebeld en prom.. Ze nam op! En daarbij hoorde ik "Lynsey ik laat je terugbellen door de hogere bazen ik wil je niet meer te woord staan want je doet toch alleen maar schreeuwen" Waarop ik heb geantwoord "dan moet je je afspraken nakomen" Waarop zij zei " ik kom me afspraken ook na" het enige wat we toen nog hoorde was TuutTTuutt..

Erg leuk.. Een collega gesproken van haar die ik via via met wat research te pakken hem gekregen.. blijkbaar zat zij erbij en werd ook WEER de telefoon erop gegooid. De 'hogere' bazen lijkt me sterk.. Zij is de baas.. En je raad het al.. Ik heb niks meer gehoord. Eind goed al goed.. Ik zit met een verotte fiets waar geen antwoord op word gegeven.. Morgen stappen wij in de auto met de fiets en rijden wij naar Breukelen zelf om verhaal te halen. Ik had dit nooit verwacht maar het heeft me ogen goed geopend..

Maar wat ik begreep, ik kan nu ook gewoon me geld terug eisen he?
Laatst gewijzigd door Lynsey23 op 06 aug 2010 12:43, 1 keer totaal gewijzigd.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: bikes delivered

Ongelezen bericht door crazyme »

Via copy / paste hier op de site geplakt ?

Graag even wat regeleinden toevoegen om het verhaal leesbaar te maken.

Lynsey23
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 aug 2010 10:06

Re: bikes delivered

Ongelezen bericht door Lynsey23 »

Sorry, is het zo beter?

Groetjes Lynsey

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: bikes delivered

Ongelezen bericht door crazyme »

Lynsey23 schreef:Sorry, is het zo beter?

Groetjes Lynsey
Veel beter. Nu nog even samenvatten.

Zo van :

nieuwe fiets gekocht
is niet goed
winkel doet niets en vermijd contact

Lynsey23
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 aug 2010 10:06

Re: bikes delivered

Ongelezen bericht door Lynsey23 »

crazyme schreef:
Lynsey23 schreef:Sorry, is het zo beter?

Groetjes Lynsey
Veel beter. Nu nog even samenvatten.

Zo van :

nieuwe fiets gekocht
is niet goed
winkel doet niets en vermijd contact

Oke ga ik doen!

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: bikes delivered

Ongelezen bericht door crazyme »

Lynsey23 schreef:
crazyme schreef:
Lynsey23 schreef:Sorry, is het zo beter?

Groetjes Lynsey
Veel beter. Nu nog even samenvatten.

Zo van :

nieuwe fiets gekocht
is niet goed
winkel doet niets en vermijd contact

Oke ga ik doen!
Je zou zaterdag naar de winkel gaan. Wat was de uitkomst ?

Lynsey23
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 aug 2010 10:06

Re: bikes delivered

Ongelezen bericht door Lynsey23 »

Ja dat was de planning.. Maar dat kon helaas niet doorgaan.

Maar enig idee wat ik hier tegen zou kunnen doen? Want ik denk dat ook al ga ik naar de winkel ze me toch niet te woord wil staan.

Wel heb ik inmiddels meerdere adverteernamen en telefoonnummers op marktplaats gevonden...

Gesloten