ik kocht bij Bos en Zonen te Utrecht een nieuwe brommer December 2008.Ik had nog de brommer niet aangeraaktde monteur makte een proefrit en de digitaleteller deed het niet. omdat men moelijk bij de bedrading kon zei de verkoper dat het probleem verholpen zou worden bij de 500 kilometer beurtde volgendedag stond ik weer voor de deur met problemen met mijn benzieneslang. een maand later januarie kreeg ik problemen met mijn startmotor. weer terug gegaan.De verkoper zei ach zit een stekkertje los maken we gelijk met de digitaleklok op zijn 500 kilometer beurt. begin junie is hij door de dealer opgehaald. s`middags belde hij mij dat de bobiene kapot was koste 150 tot 200 euro en vroeg dit te repareren Natuurlijk zei ik want hij heeft gerantie. de verkoper zei dat ik een uurtje latermoest terugbellen wat ik dan ook deed ik kreeg de monteur aan de telefoon en vertelde dat hij een proefrit had gemaakt en de brommer was klaar. en verbond mij door met de verkoper deze zei ja de brommer is klaar en de kosten zijn 900 euro. want alle electonica zou zijn doorgebrand. en het kosten zo deur omdat de onderdelen bij de leverancier vandaan moesten komen dus voeg ik om de bonnen die had hij niet want hij had ze bij een vriend in Almere gehaald dus vroeg ik om de oude onderdelen.die had hij weggegooit in de vulnisbak. dus zei ik dat hij ze uit de vuinisbak kon halen,maar dat kon niet want de vuilnisman was net geweest en de vuilnis opgehaald.maar zei hij doe maar 700 euro. ik weigerde dit,omdat ik hem niet geloofde en ik had nog immers gerantie.Toen werd hij kwaat.
ik ben naar een advocaat gestapt en deze heeft DHR BOS aangeschreven nu kreeg ik kopieen van fotos van mijn brommer zwaarbeschadig dit was niet zo
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] brommer
Re: brommer
maakt geen bal uit uw heeft garatie en zij moeten dit maken als ik mag vragen welk merk brommer was het en laat de zaak dan maar voor komen uw zult deze zaak winnen