Vroeger was een koplamp makkelijk te demonteren. Met de moderne plastieken toestanden moet je extra voorzichtig zijn. Iemand een idee hoe ik deze open?
Groetjes
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Demontage koplamp Gazelle Orange Inergy Xtra
Re: Demontage koplamp Gazelle Orange Inergy Xtra
Waarom zou je deze moeten openen dan?
-
- Contacteer:
Lampje vervangen? Draadje op nieuw vast maken? Of gewoon omdat je het leuk vind?
voorzichtig ?paulth schreef:Vroeger was een koplamp makkelijk te demonteren. Met de moderne plastieken toestanden moet je extra voorzichtig zijn. Iemand een idee hoe ik deze open?
Groetjes
Er zit een ledje in wat nagenoeg nooit kapot gaat,dierenvriend1986 schreef:Lampje vervangen? Draadje op nieuw vast maken? Of gewoon omdat je het leuk vind?
Het enige punt waar het snoer los kan raken is onderaan bij de naafdynamo.
Bijde geen redenen om zo'n lamp los te moeten gaan maken lijkt me dus
-
- Contacteer:
U zegt het goed, nagenoeg nooit het kan dus wel degelijk zijn dat het ledje defect is en dat TS daarom zijn lamp open wilt maken.W.E. schreef:Er zit een ledje in wat nagenoeg nooit kapot gaat,dierenvriend1986 schreef:Lampje vervangen? Draadje op nieuw vast maken? Of gewoon omdat je het leuk vind?
Of misschien heeft deze persoon wel last van water of vocht in zijn koplamp
Dan kan hij beter terug gaan naar zijn leverancier, de fiets is waarschijnlijk jonger dan 2 jaar en dus valt de koplamp nog onder de garantie...dierenvriend1986 schreef:U zegt het goed, nagenoeg nooit het kan dus wel degelijk zijn dat het ledje defect is en dat TS daarom zijn lamp open wilt maken.W.E. schreef:Er zit een ledje in wat nagenoeg nooit kapot gaat,dierenvriend1986 schreef:Lampje vervangen? Draadje op nieuw vast maken? Of gewoon omdat je het leuk vind?
Of misschien heeft deze persoon wel last van water of vocht in zijn koplamp
Tenzij je er zelf aan gaat lopen klooien waardoor de garantie vervalt.