LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] electrische fiets

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
jmb.jansen

electrische fiets

Ongelezen bericht door jmb.jansen »

Mijn man heeft een elektrische fiets gekocht van het merk TREK nu is de accu al na 2 jaar voor de helft minder, dat betekent dat je nu nog maar 25 kilometer kunt fietsen met ondersteuning, wij zijn al paar keer naar de fietsendealer geweest maar niets, niets aan gedaan. Oke dan naar de importeur geschreven nou dat is lachen ze geven niet eens antwoord de ombeschoften niet eens van we kunnen u niet helpen niets. ik ben benieuwd of jullie een oplossing weten of ook daar ervaringen mee hebben en wat hebben jullie gedaan.

eleven

Re: electrische fiets

Ongelezen bericht door eleven »

jmb.jansen schreef:Mijn man heeft een elektrische fiets gekocht van het merk TREK nu is de accu al na 2 jaar voor de helft minder, dat betekent dat je nu nog maar 25 kilometer kunt fietsen met ondersteuning, wij zijn al paar keer naar de fietsendealer geweest maar niets, niets aan gedaan. Oke dan naar de importeur geschreven nou dat is lachen ze geven niet eens antwoord de ombeschoften niet eens van we kunnen u niet helpen niets. ik ben benieuwd of jullie een oplossing weten of ook daar ervaringen mee hebben en wat hebben jullie gedaan.

Leesvoer:

http://www.jackmartens.nl/nieuws/detail ... E3DA46EC78

sjohie

Re: electrische fiets

Ongelezen bericht door sjohie »

jmb.jansen schreef:Mijn man heeft een elektrische fiets gekocht van het merk TREK nu is de accu al na 2 jaar voor de helft minder, dat betekent dat je nu nog maar 25 kilometer kunt fietsen met ondersteuning, wij zijn al paar keer naar de fietsendealer geweest maar niets, niets aan gedaan. Oke dan naar de importeur geschreven nou dat is lachen ze geven niet eens antwoord de ombeschoften niet eens van we kunnen u niet helpen niets. ik ben benieuwd of jullie een oplossing weten of ook daar ervaringen mee hebben en wat hebben jullie gedaan.
Afhankelijk van het gebruiks- en oplaadpatroon van de accu, kan 50% capaciteitsvermindering na 2 jaar zeker wel voorkomen. Elke accu wordt langzaam minder, die van je smartphone, en ook die van een elektrische fiets. Dat is een van de nadelen van zo'n ding, je geeft je over aan het periodiek vervangen van de accu.

Gesloten