Goedendag,
Ik overweeg een scooter te kopen via de site scooteritalia.nl.
Recensies via Kiyoh.nl zijn erg positief.
Wie o wie heeft ervaring met deze site? Hoe is de service?
Groetjes Esther
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ervaringen met Scooteritalia.nl
Re: Ervaringen met Scooteritalia.nl
Overweeg; garantie verhaal, onderhoud, lees de voorwaarde van a tot z.
Persoonlijk zou ik gewoon naar een dealer gaan.
-
Dag Esther,
Bij scooter italia heb ik een scooter gekocht. De recensies kloppen wel. Ik had ook storing met de scooter, ze komen snel bij je thuis dus dat was echt heel fijn. Omdat de scooter mee ging naar het magezijn hebben zij mij een leenscooter gegeven. En daar hoefde ik geen extra geld voor te betalen. Scooter was ook weer snel terug na reparatie. Kortom: zeer tevreden klant.
Bij scooter italia heb ik een scooter gekocht. De recensies kloppen wel. Ik had ook storing met de scooter, ze komen snel bij je thuis dus dat was echt heel fijn. Omdat de scooter mee ging naar het magezijn hebben zij mij een leenscooter gegeven. En daar hoefde ik geen extra geld voor te betalen. Scooter was ook weer snel terug na reparatie. Kortom: zeer tevreden klant.
-
Maandag heb ik de brommer gekregen ik woon in belgie heb hem besteld via de belgische site . Eerst wilde ik bij lasouris bestellen maar zag dat ze heel negatief werden beoordeeld op het internet dat was voor mij de reden om bij scoteritalia te kopen. De chauffeur heeft alles keurig vertelt en oo kde inschrijving bij DIV ging soepel door de hulp van ze. Sanne werkt op de klantenservice en heeft alles goed in de gaten en gepland!