LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] flex tech speedy 25 rc snor

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
opa60

flex tech speedy 25 rc snor

Ongelezen bericht door opa60 »

Hoi iedereen, zou wel een flex tech speedy 25 rc snor erbij willen hebben.Is er ook iemand die er eentje heeft, en bevalt hij ? Heb al een paar scooters gehad, zoals een piaggio zip na 5000km een reparatie van 210€ uitlaat kapot. Toen een peugot v clic na 2000km moter kapot. Toen een kymco agility heeft het geweldig gedaan 1 op 56. Laatste en beste is een sym cello heerlijke scooter zonder problemen nu 14 maanden in bezit en 5000km mee gereden. maar zou er wel eentje bij willen hebben daarom deze vraag. mvg opa

opa60

Re: flex tech speedy 25 rc snor

Heb de stap gezet en de scooter besteld.De Wehkamp geeft 2 jaar garantie, dus moet goed zitten, ken ze al 45 jaar en nog nooit problemen mee gehad.Scooter gekocht voor 699 +150 afleveringskosten,en thuisbezorgd. Hou iedereen wel op de hoogte over hoe het afloopt de gereden km en het wel of niet goed fuktieoneren van de scooter. mvg opa de scooterfreak

Ren@te283

Ongelezen bericht door Ren@te283 »

Leuke scooter! Hij kost nu 799 euro, i.p.v. 699 euro.
Hoe gaat dat trouwens als je pech krijgt met de scooter, waar moet je dan heen?

oo4load

Ongelezen bericht door oo4load »

Dan stop je hem in de retourenvelop en doe je hem in de brievenbus. :lol:

Je mag voor servicebeurten kiezen tussen
-zelf bij de lokale dealer gaan leuren en hopen dat ze je scooter een beurt willen geven.

of

-laten ophalen door een soort wehkamp servicedienst, kosten voor een beurt zijn dan 140 euro. De scooter wordt 'binnen een aantal dagen teruggebracht'. (????)

Wat er bij pech gebeurt staat er niet bij. Bovendien is niet vermeld wat een "slijtageonderdeel" is (geen garantie op slijtageonderdelen). Bij de Praxis/Gamma scooters stond dat er altijd netjes bij, dat bleek zo ongeveer de hele scooter te zijn :mrgreen:

opa60

oo4load schreef:Dan stop je hem in de retourenvelop en doe je hem in de brievenbus. :lol: leuke vent ben jij

Je mag voor servicebeurten kiezen tussen
-zelf bij de lokale dealer gaan leuren en hopen dat ze je scooter een beurt willen geven. hoef niet te leuren, mijn scooters krijgen netjes hun beurten en worden gehaald en teruggebracht,ben ze nog nooit langer dan 1 dag kwijt geweest

of

-laten ophalen door een soort wehkamp servicedienst, kosten voor een beurt zijn dan 140 euro. De scooter wordt 'binnen een aantal dagen teruggebracht'. (????) beetje duur betaal minder dan de helft

Wat er bij pech gebeurt staat er niet bij. Bovendien is niet vermeld wat een "slijtageonderdeel" is (geen garantie op slijtageonderdelen). Bij de Praxis/Gamma scooters stond dat er altijd netjes bij, dat bleek zo ongeveer de hele scooter te zijn :mrgreen:

oo4load

Menig dealer zal je gewoon de tent uit schoppen met een merk x scooter. Die hebben namelijk geen zin in gezeur achteraf.

"Ja eergisteren deed hij het nog! En nu is na jouw servicebeurt de KM teller stuk. Dus of je dat even grati$ wilt repareren!"

De gemiddelde nederlander probeert namelijk elk probleem dat binnen moah 2 weken na een beurt optreedt bij de dealer in de schoenen te schuiven.

opa60

oo4load,Ik weet niet waar jij huist, maar hier in Rotterdam verkoopt elke scooterboer de bekende merken maar ook de bamiescooters ook in Ridderkerk zit een hele grote en die verkopen ook alles.En geld stinkt niet dus als ze tijd hebben helpen ze je wel.Ik heb ze niet nodig, als mijn scooter een beurt nodig heeft 1 telefoontje en de scooter word gehaald en gebracht.Is een klein bedrijfje in cap a/d ijssel en die doen het tot nu toe erg goed.mvg opa

jolanda77

Ongelezen bericht door jolanda77 »

tja die in ridderkerk is de grooste oplichter van de omgeving en volgens mijn ver koopt fredmotoren geen bamie troep als er iemand daar komt bij fred dan zegt een monteur hier kan ik niets aan doen aan deze troep

opa60

Is dat zo Jolanda. Ze verkopen tgb peugeot de v clic, mn portomonee begint nog te schreeuwen als ik aan dat misbaksel denk. Ook de Piaggio zip komt uit China en zelfs mn mooie Sym cello komt uit China.wilde gewoon omdat ik erg zuinig ben op mn spullen een keer de goedkoopste uitproberen.Alle bovengenoemde scooters kan je bij fred kopen.Nog ter aanvulling als ik zie hoe erg vol het staat in de reparatie ruimte gaat mijn scooter daar niet naar toe.mvg opa

oo4load

Er worden ook BMWs geproduceerd in China bij een jointventure tussen Brilliance en BMW. Maar dat betekent niet dat een chinese auto meteen een BMW is, of dat een Chinese BMW vaak in de garage staat.

Een VCLIC is een geval apart, was een rasechte chinees met een peugeot sticker, inmiddels vervangen (hopelijk) door de Kisbee. Menig klant en dealer heeft zich er groen en geel aan geergerd. Die klanten kan je niet de deur wijzen, je hebt het ze zelf verkocht.

TGB is een Taiwanees merk met een jv in China voor de budgetmodellen, zelfde als Kymco, SYM, Piaggio, Peugeot. De in china geproduceerde modellen van deze merken (m.u.v. vclic) kan je niet echt als 'chinees' bestempelen.

opa60

Hoi, hij is vandaag binnen gekomen de 25 rc snor, ziet er goed uit, keurig verzorgd koffer plus rekje en bevestigings spullen erbij.Alleen jammer kan er niet mee rijden want heb afgelopen weekend mn pols gebroken, hondje was te springerig.Staat dus nu in de berging voor enkele weken. mvg opa

Gesloten