LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Flyer e-bike T8

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
Sleege

Flyer e-bike T8

Ongelezen bericht door Sleege »

Ik heb een half jaar geleden Flyer type T8 gekocht en het is een ramp. Binnen een week was de display stuk en fiets moest naar de importeur.
Na 2 weken nieuwe display en het verhaal dat het beter is de display te laten zitten en niet er af te halen. Vanaf die tijd is mijn batterij 2 keer zo snel leeg en de fiets hapert. motor gaat niet soepel.
Weer twee maanden later begint de motor te ratelen als ik trap. Fiets moest weer terug naar de importeur voor een nieuwe motor en pas na een volle maand fiets terug en met nieuwe gebreken!
1- De display staat verkeerd ingesteld als je hem aanzet Op no assitent en lampen aan.
2- de fiets gaat heel stroef en hapert nog meer, vooral met wegrijden dan val ik bijna om voordat ik vaart krijg.
3- er zit nog steeds een tik in met trappen.
Nu zal mijn Ebike waarschijnlijk weer terug moeten naar de importeur want de monteurs van Tromm Amsterdam zijn heel behulpzaan en zeer technisch met racefietsen, maar geen experts van de flyer fietsen of ze mogen geen reparaties aan de Flyer doen?
Ik heb keer gebeld met Flyer zelf om te informeren, maar er werd mij gezegt dat ik contact met de winkel moet houden en niet met flyer.
Ik fiets nu op een leenfiets Flyer. Ik heb geen vertrouwen meer dat het goed komt met de Flyer T8 en wil hem liever kwijt of ruilen.
Laatst gewijzigd door Radar op 27 mar 2016 15:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ten behoeve van duidelijkheid / leesbaarheid.

Sleege

Re: Flyer e-bike T8

Ongelezen bericht door Sleege »

Probleem is gelukkig netjes opgelost en verholpen door Flyer en fietsenwinkel Tromm Tweewielers.

riddert

Ongelezen bericht door riddert »

Dan was er ook niks aan de hand, als alle problemen binnen 1 (één) werkdag opgelost zijn.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

riddert schreef:Dan was er ook niks aan de hand, als alle problemen binnen 1 (één) werkdag opgelost zijn.
Als je goed leest zul je zien dat er sprake is van meer dan één werkdag. Los daarvan slaat je argumentatie natuurlijk nergens op.

riddert

Ongelezen bericht door riddert »

Moneyman schreef:
riddert schreef:Dan was er ook niks aan de hand, als alle problemen binnen 1 (één) werkdag opgelost zijn.
Als je goed leest zul je zien dat er sprake is van meer dan één werkdag. Los daarvan slaat je argumentatie natuurlijk nergens op.
Hoezo? TS post het probleem wat momenteel speelt op zaterdagavond. Paasweekeind volgt, dinsdag wordt er weer gewerkt. Vandaag, woensdag is alles opgelost. Da's toch bizar?

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Het moment van posten is niet het moment dat het probleem ontstaat...

Gesloten