LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Is dit een nieuwe scooter of toch niet ?

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
dama67

Re: Is dit een nieuwe scooter of toch niet ?

Ongelezen bericht door dama67 »

Hallo allemaal even een update we hebben dus geen poot om op te staan zelfs al zegt de RDW dat het een tweedehandse scooter is. Het schijnt bij een giimporteerde scooter "normaal" te zijn dat ie al op naam wordt gezet. Dus gaan we nu maar kijken voor een nieuwe scooter .
Ja dat durven we toch wel zijn gaan kijken bij een gerenomeerde zaak.
Deze ruilen de "oude" scooter niet in maar via een opkoper wil hij kijken wat hij doen kan.
Omdat we natuurlijk niet het geld zomaar overal hebben liggen hebben we toch weer voor een iets goedkopere moeten besluiten maar Jan ik zag op jouw site dat jij het merk Keeway noemt dus hoop ik dat dit dan toch een goede keuze is

Groetjes en bedankt voor al jullie hulp en advies

Marion

baotianonline

Ongelezen bericht door baotianonline »

Ook Chinees :) Bami Hapje

bmscooter

Ongelezen bericht door bmscooter »

Marion.
Ik moet eerlijk zijn tegen jou.
Een Keeway is ook een Chinese scooter net als de Generic, CPI en delen van de TGB.

Echter is er wel degelijk verschil in de inkoop door de importeurs.
Voor meer geld betere kwaliteit.

Met de inruil kun je benadeeld worden doordat deze door geen enkele dealer wordt in gekocht als inruil.

Ik verkoop de Keeway in de ruime omtrek.
dit jaar (een maand) is al 13 stuk voor mij een heleboel bij een importeur. de F-acht50 doet het goed voor de prijs.

Ik sta achter dit merk omdat de importeur eerlijk is en hun goede naam van 30 jaar opbouwen niet weg willen gooien ook staan hun nummer een in belgie , daarbij ben ik persoonlijk bij het testen geweest, ik moet dus eerlijkheidshalve bekennen dat ik door die test die Keeway doet zeer tevreden ben.

Alleen is ook hier weer de meest voor de handleggende probleem “de kwaliteit van je dealer” .

Ik zeg eerlijk dat ik niet meer dan 300 euro geef voor die 7a 8 maanden oude scooter.
Liefst niet, maar om de Keeway te promoten wil ik dit wel aan.

bmscooter

Ook Chinees Bami Hapje
hoi hapje.
ik zou toch zeweren dat er door HMK een stukje was geplaatst.
is dus ook foetzie hahaha

baotianonline

Ongelezen bericht door baotianonline »

HM Wat ;)
Moet je onze vrienden van Kw.. vragen wie dat is ;)
Sprak afgelopen maandag nog met ze :) lol......
Persoonlijk vind ik Kw ook wel OK... zowie zo de service uit ß :)
Dus Manon succes met je nieuwe Kw.... ZowieZo kan je hem wel bij Jan kopen daar hij er aan kan werken....

Vind het alleen jammer dat Kw alleen 2t doet...

* zo zie je ik geef niet altijd af op een collega :)

bmscooter

Toppie Johannes maar Kw (Keeway) heeft ook een 4t. de eerste werd gejat met 88.000 op de teller. nu met alle nieuwe opties van de nog bestaande gegevens is Kw. nu 8 maanden met de nieuwe 4t aan het testen.
Ook krijgen wij 2 schakels van hun met een imi HM6 blok.
Ook deze wordt pas uitgegeven na 17 maanden testen en voor maar 1999 euro dus ruim 8000 euro goedkoper dan …. Maar wel een chinees.

dama67

Hoi Jan denk dat dit een serieuze dealer is want hij staat op de site van keeway vermeld mij lijkt dit ook wel en beter merk want er is een officieele site van de importeur we wachten maar af en meer als 300 euro voor de oude verwachten we ook niet

bmscooter

denk dat dit een serieuze dealer
dan heeft hij ook geen moeite die van jou in te kopen alle onderdelen kan hij bij Keeway inkopen op de kuipdelen na dan?
net als bij Generic (bouwman-import) en CPI (Nerons) de onderdelen zijn dan wel van beter kwt.
groeten Jan

dama67

:D :D even een update de zaak heeft onze oude scooter ingeruild op de nieuwe we hebben 324 euro ervoor gekregen waar ik wel heel blij mee ben . Mijn man is de scooter op naam gaan zetten en vroeg dus een vrijwaringsbewijs wat hij natuurlijk niet kreeg omdat dit dus een nieuwe is .Dit was voor ons een lesje om niet zomaar iemand te vertrouwen wel een duur lesje maar ieder lesje heeft zijn prijs.

groetjes Marion

bmscooter

Mijn man is de scooter op naam gaan zetten en vroeg dus een vrijwaringsbewijs wat hij natuurlijk niet kreeg omdat dit dus een nieuwe is
is het bedrijf waar je bent geweest geen RDW erkende, jammer ik adviceer hem dat wel te doen scheeld een hoop werk. veel geluk met de nieuwe ROS.

dama67

met de keeway(meer als 5000 km op de teller) ging alles klasse tot 26 januari toen werd mijn man aangereden scooter totallos papieren zijn meteen door de politie ingevorderd.gelukkig had mijn man niet veel(gescheurde schouderband).
Nu na 8 weken wachten op de verzekering hebben we een nieuwe keeway ik hoop(verwacht) dat deze net zo goed zal zijn.

groetjes marion

Gesloten