wij hebben sinds ruim 5 jaar een koga twintraveler(tandem).
Deze bevalt ons prima maar nu heb ik een probleem met de tandem. Eens in de zoveel jaren gaat er een kunstof disk stuk die je benen moeten beschermen voor de aandrijfketting. Normaal gesproken bestelde ik die bij de dealer voor 20 euro en zette hem er zelf op en het probleem was opgelost. Zo ook deze maand ging er zo,n disk stuk. Wat bleek, koga had deze dik,s niet meer op voorraad en ze werden ook niet meer gemaakt. De enige oplossing was het monteren van 2 nieuwe kranken en dan was het opgelost. Ja hallo, 2 nieuwe kranken en de daarbij horende disk,s kosten wel 300 euro en dan moet de dealer ze er nog opzetten. Dit is gewoon absurd. een tandem van 4000 euro en ruim 5 jaar oud en dan verzinnen ze zoiets. Waar blijft de service en de garantie? Als je dan met koga probeer te bellen krijg je zo,n leuk bandje en verwijzen ze je naar je dealer. Net of hij er wat aan kan doen. Kan ik hier iets aan doen of kan ik bij koga een klacht indienen? Het lijkt mij , dat dit soort bedrijven als ze iets veranderen of iets aanpassen om een en ander te verbeteren ze toch ook nadenken hoe ze dit oplossen met iets oudere type,s. We praten hier niet over een fiets van 20 jaar oud, want dat kan ik nog begrijpen. Maar een tandem van ruim 5 jaar oud moet toch gewoon aan onderdelen kunnen komen en niet de hele zooi moeten aanpassen voor minimaal 300 euro. Wie helpt mij.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] koga myata
Re: koga myata
drabbertje
Europese regelgeving schrijft niet meer voor, dat een fabrikant bijvoorbeeld 10 jaar onderdelen op stock moet hebben (dat was vroeger wél het geval). Er zijn overigens enkele uitzonderingen, maar fietsen vallen daar niet onder.
Maxiem.
Europese regelgeving schrijft niet meer voor, dat een fabrikant bijvoorbeeld 10 jaar onderdelen op stock moet hebben (dat was vroeger wél het geval). Er zijn overigens enkele uitzonderingen, maar fietsen vallen daar niet onder.
Maxiem.
Kijk eens bij www.rose.de. Daar hebben ze veel accesoires. Misschien hebben zij wel wat passends.
Foei Koga, van een dergelijke fietsfabrikant verwacht een mens wel een betere service!!!