LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kpn stuurt telefoon in kapotte doos ik stuur terug en wach
-
kpn stuurt telefoon in kapotte doos ik stuur terug en wach
ik stuurde direct de telefoon terug en wacht nu al meer als maand op mijn geld ik zou ook admistartieksoten en renteverlies over bedrag moeten berekenen
Laatst gewijzigd door richardsnoekerlive op 01 feb 2012 14:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: kpn stuurt telefoon in kapotte doos ik stuur terug en wach
Erg vervelend, is zou zeggen, met fiets en bon terug naar de aldi van aankoop (als dat lukt met een defecte fiets), en gewoon voet bij stuk houden. De meeste winkels zijn ineens een stuk behulpzamer als je fysiek in de winkel staat.
Daarmee wil ik zéker niet zeggen dat je moet gaan dreigen ofzo, dat moet je natuurlijk nooit doen, maar het helpt vaak al als je een rij op staat te houden, dan weten ze ineens niet hoe snel ze je moeten helpen. (heb dit meegemaakt bij een electronicawinkel met belabberde service waarvan ik de naam niet zal noemen)
Succes!
Daarmee wil ik zéker niet zeggen dat je moet gaan dreigen ofzo, dat moet je natuurlijk nooit doen, maar het helpt vaak al als je een rij op staat te houden, dan weten ze ineens niet hoe snel ze je moeten helpen. (heb dit meegemaakt bij een electronicawinkel met belabberde service waarvan ik de naam niet zal noemen)
Succes!
richardsnoekerlive schreef:2 weken geleden heb ik een Curtis electrische fiets gekocht bij Aldi te Born.Deze fiets bleek defect te zijn .mij werd aangeraden het nummer van fabrikant MIFA te bellen; een 0800 nummer.Na 9 keer belllen en dat kost 9 keer 35 cent nog steeds geen respons.Dus geen gratis nummer !!!!! en geen reactie.ook ocntact met aldi hotline levert niks op; roel van Kuyken van aldi stuurt mail dat hij conact opneemt maar nu na 3 mails nog steed s geen afspraak.Na 4 opladen was er geen stroom in fiets en doete het dus niet; dit heb ik doorgegeven,Onkosten tot nu toe bellen mailen accu voorniks opladen en dan natuurlijk de stress.
Ik weet niet of het zin heeft de fabrikant te bellen.
Meestal zijn er servicedealers die de mankementen moeten oplossen.
Ik heb hier iets gevonden, misschien helpt dit jouw verder.
Dit is een servicedienst van Aldi fietsen.
SI-Zweirad-service GMBH: 0800-72722747 e-mail [email protected]
Trouwens sluit ik mij bij mijn voorganger aan, om de fiets terug te brengen naar de winkel, Aldi doet normaal niet zo moeilijk.
Een 0800 nummer is gratis + de kosten voor een mobiel telefoongesprek.
Maar dit terzijde.
Maar over de technische problemen: heeft de fiets het ooit wel gedaan, of was er al vanaf het begin een probleem?
Indien het laatste: moet de accu wellicht nog aangesloten worden? Bij veel batterijgevoede apparaten zie je vaak een stukje plastic tussen de accucontacten dat je ertussenuit moet trekken voor het eerste gebruik. Misschien is dat hier ook het geval (of iets anders).
Als je een fiets bij de reguliere fietsenhandel koopt, is deze uiteraard helemaal nagekeken en gebruiksklaar gemaakt door de fietsenmaker. Bij fietsen die ergens anders vandaan komen is dit niet vanzelfsprekend.
Maar dit terzijde.
Maar over de technische problemen: heeft de fiets het ooit wel gedaan, of was er al vanaf het begin een probleem?
Indien het laatste: moet de accu wellicht nog aangesloten worden? Bij veel batterijgevoede apparaten zie je vaak een stukje plastic tussen de accucontacten dat je ertussenuit moet trekken voor het eerste gebruik. Misschien is dat hier ook het geval (of iets anders).
Als je een fiets bij de reguliere fietsenhandel koopt, is deze uiteraard helemaal nagekeken en gebruiksklaar gemaakt door de fietsenmaker. Bij fietsen die ergens anders vandaan komen is dit niet vanzelfsprekend.