LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kymco Super 8
Re: Kymco Super 8
Is dat soms een ontzettende prutser die dealer? Hoe moeilijk is het om een draadboom door te meten met contact op 'uit'.
Normaalgesproken mag er dan geen stroom uit de accu worden onttrokken, die zit dan grotendeels "losgekoppeld". Stroom kan alleen via het contactslot of de startmotor relais nog weg.
Betere vraag is dus: Wie heeft er nog meer slechte ervaringen met van Oordt?
Oplossen van jouw probleem is verantwoordelijkheid van de dealer en niet de importeur. Jij doet geen zaken met de importeur en zij ook niet met jou.
Normaalgesproken mag er dan geen stroom uit de accu worden onttrokken, die zit dan grotendeels "losgekoppeld". Stroom kan alleen via het contactslot of de startmotor relais nog weg.
Betere vraag is dus: Wie heeft er nog meer slechte ervaringen met van Oordt?
Oplossen van jouw probleem is verantwoordelijkheid van de dealer en niet de importeur. Jij doet geen zaken met de importeur en zij ook niet met jou.
Dat hebben ze ook al een keer gedaan, ook met de oude accu er aan.
Het probleem is dat hun ook echt niet weten wat het probleem is.
De vriend van een buurmeisje en daar het broertje van, heeft de zelfde problemen als ik.
Het probleem is dat hun ook echt niet weten wat het probleem is.
De vriend van een buurmeisje en daar het broertje van, heeft de zelfde problemen als ik.
Het probleem is dat ze niet slim genoeg zijn om het op te lossen.
Geef een 5havo scholier met natuurkunde pakket een multimeter en een schroevendraaier en hij lost jouw probleem op (hij kan het lokaliseren).
Geef een 5havo scholier met natuurkunde pakket een multimeter en een schroevendraaier en hij lost jouw probleem op (hij kan het lokaliseren).
Kymco Nederland heeft mijn eindelijk een mailtje terug gestuurd.
Er zijn nog onderhandelingen bezig.
Meer informatie volgt!
Er zijn nog onderhandelingen bezig.
Meer informatie volgt!