LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] lawaai in achterwiel als ik rond de 25km rij

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
eddygilis
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:55

lawaai in achterwiel als ik rond de 25km rij

Ongelezen bericht door eddygilis »

heb in augustus 2009 een sparta ion gekocht , en al vanaf de eerste dag , heb ik een sleepend geluid in het achterwiel . de dealer zegt dat dat normaal is , omdat de fiets rond de 25 km per uur , de ondersteuning stopt.
Maar ik heb verschillende andere andere fietsen van sparta gereden , en er is er geen die dat lawaai maakt.
Nu na ongeveer 800 km gereden te hebben en de lader altijd aangehangen heeft in de winter , is de baterij kapot, is dat misschien door het feit dat die dat lawaai maakte .
Die is nu vervangen geweest , alleen moet ik toch terug omdat het licht nu niet meer werkt,
Moet ik nu ieder jaar een nieuw baterij hebben ????? door dat sleepend geluid ( oorzaak ??? )

fietssupporter
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 apr 2010 18:12

Re: lawaai in achterwiel als ik rond de 25km rij

Ongelezen bericht door fietssupporter »

beste eddygillis

Ik zou u aanraden om de fietsenmaker contact op te laten nemen met Sparta, eventueel kunnen zij beide kijken naar de technische staat van de fiets en hier uit een analyse maken wat er precies mis is.
Vergeet u niet de mogelijkheid extra garantie af te sluiten binnen de 2 jaar na aankoop datum?
Dan kunt u nog 3 jaar extra afsluiten en heeft u zo een totaal van 5 jaar garantie op zowel motor als batterij....niet verkeerd om even te weten dacht ik zo.

Succes!

Gesloten