LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lintex scooter

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
Goliathangelus
Berichten: 89
Lid geworden op: 28 apr 2010 20:26

Lintex scooter

Ongelezen bericht door Goliathangelus »

Ik ben al een tijd op zoek naar een leuke retro maar degelijke scooter
Ik kom het merk Lintex tegen
Volgens de folder is het natuurlijk weer een chinees merk maar wel van een betere kwaliteit
Nu vraag ik me af of dat wel zo is.
Zelf rijd ik nu een Peugeot Ludix twee tact waar op zich niets mee aan de hand is
Start altijd en ik heb er nog niets mee gehad
Soms wil je wat anders en met de tijd mee
Wie kent het merk ; is het een aanraader of zal ik toch maar Peugeot blijven rijden?

dierenvriend1986
Berichten: 85
Lid geworden op: 29 apr 2010 11:38
Locatie: Schoonhoven
Contacteer:

Re: Lintex scooter

Ongelezen bericht door dierenvriend1986 »

Lintex klinkt mij in de oren als lintworm, als ik u was zou ik gewoon een scooter kopen van een bekend merk. De Chinese merken hebben zich in mijn ogen nog niets bewezen.

Goliathangelus
Berichten: 89
Lid geworden op: 28 apr 2010 20:26

Re: Lintex scooter

Ongelezen bericht door Goliathangelus »

Dank je dierenvriend1986
Ik was even aan het zoeken naar een goede en betaalbare scooter en ik kom een Sym en een kymco tegen die zijn wel beter van kwaliteit geloof ik

dierenvriend1986
Berichten: 85
Lid geworden op: 29 apr 2010 11:38
Locatie: Schoonhoven
Contacteer:

Re: Lintex scooter

Ongelezen bericht door dierenvriend1986 »

Ik heb zelf ook Kymco scooters gehad en was er zelf altijd heel erg te vrede over :)

Zelf rij ik nu gewoon weer Honda daarvan vind ik de kwaliteit toch een stuk beter ook al betaal je voor een 2dehands Honda evenveel als voor een nieuwe Kymco

Goliathangelus
Berichten: 89
Lid geworden op: 28 apr 2010 20:26

Re: Lintex scooter

Ongelezen bericht door Goliathangelus »

dierenvriend1986,Je hebt helemaal gelijk.
Honda maakt wel een van de beste brommers en motoren net zoals de andere Japanse merken alleen je moet wel van de modellen houden.
Ik houd meer van de nostalgisch modellen en niet zo van dat moderne
Ik was even aan het zoeken op de Honda en Yahama site en daar vind je gek genoeg niet zo heel erg veel retro tenzij ik verkeert keek.
Afgezien van de prijs die voor mij aan de hoge kant is(voor kwaliteit betaal je voor toch?)maar voor nu heb ik het er niet het geld voor of voor over.
Zo veel zal ik de scooter nu ook weer niet gebruiken.
Wel als ik elke dag de scooter nodig zal hebben.
Tweede hands zal een optie zijn maar niet iedereen is te vertrouwen
Ik ben niet gek en weet wat ik wil maar ik heb niet over al verstand van en daarom ben ik blij dat er dit soort websites bestaan.
Bedankt...!!

Gesloten