Ik heb een scooter gekocht bij de firma Luuko in Vianen.
Dit is mij goed tegengevallen, het is een complete miskoop geworden.
Het verhaal is te lang om hier te vertellen en groeit nog steeds.
Ga naar www.luuko.widman.nl voor het hele verhaal.
Een aanrader.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Luuko Vianen - de geschiedenis van mijn scooter
-
- Contacteer:
Re: Luuko Vianen - de geschiedenis van mijn scooter
Had je nou maar een oerdegelijke Tomos gekocht of een degelijke occasion van dat geld. Ga eerst googlen VOOR dat je een bepaalde scooter wilt aanschaffen!
Re: Luuko Vianen - de geschiedenis van mijn scooter
400 euro nog wel aan arbeidsloon voor het vervangen van een krukas in een Baotian, laten ze daar een HBO werktuigbouwkundige 10 uur aan werken? Uitgaande van 70 euro het uur is dat bijna 6 uur werkplaatstarief.
Het complete motorblok van zo'n Baotian kost cons verkoop bij 'de betere internetshop' rond de 280 euro. Dan is hij echt helemaal compleet alles erop en eraan. Los en vastzetten is met 120 euro ook wel geklaard zelfs als je werkplaatstarief rekent.
Die scooter hoef je echt niet af te schrijven, als je serieus van jezelf meent dat je zo handig bent waarom zet je dan zelf die krukas er niet in, ben je met 100 euro klaar.
Het complete motorblok van zo'n Baotian kost cons verkoop bij 'de betere internetshop' rond de 280 euro. Dan is hij echt helemaal compleet alles erop en eraan. Los en vastzetten is met 120 euro ook wel geklaard zelfs als je werkplaatstarief rekent.
Die scooter hoef je echt niet af te schrijven, als je serieus van jezelf meent dat je zo handig bent waarom zet je dan zelf die krukas er niet in, ben je met 100 euro klaar.