LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Novox

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
BMS.Purmerend

Novox

Ongelezen bericht door BMS.Purmerend »

Deze topic heb ik afgesloten omdat TROSRADAR ander ideeën heeft met zijn medemensen en alleen door de bla.bla zich zelf wil verrijken.
Groeten een teleurgestelde topicschrijver en mede denker.
Gegroet Jan
Laatst gewijzigd door BMS.Purmerend op 21 nov 2007 00:21, 1 keer totaal gewijzigd.

jeroentje271

Re: Novox

Ongelezen bericht door jeroentje271 »

Nee

BMS.Purmerend

Novox is een normale scooter met een stroom motor en in 25 km 45 km je kunt voor 0,25 eurocent 100 kilometer met gemak aan een stuk doorrijden.
Bijna geen onkosten op beurtjes enz.

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Beste Jan,

Wat kost een accu en zit daar garantie op van 3 jaren?
Er zijn al genoeg schuurvullingen verkocht, en met kenteken is dit leuk!
Wat was de prijs nieuw in winkel, en Nachtstroom is goedkoper!

Een echte motor rijder die graag binnenkort zijn K100RT komt laten zien!

BMS.Purmerend

Dirk met alle eerlijkheid moet ik de vraag betreffende de accu’s voorbij gaan. Wel denk ik dat er gewoon een jaar garantie op staat.
Wat ik weet is dat er 4 accu’s instaan en denk ik ook dat deze per stuk makkelijk 50 euro kosten of meer.
En inderdaad is nachtstroom voordeliger dus zijn die kosten nog lager.
Verders is er voor mij alleen die informatie die ik op het internet heb staan.

En Ja Dirk de koffie staat klaar en zo niet zetten wij deze even.

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Eén jaar vind ik tekort gezien de prijzen van €50,- of meer en dat 4x....
Ik wil het dus eerst de echte prijzen en garantie weten, want 2 jaar is nu normaal, en japanse dingen vaak 3 jaar!

Als 1 jaar garantie zou ik het liever niet verkopen!
Ook eerlijk zeggen wat de levensduur opgave tenminste is, en wat de vervangers kosten!

Notebook batterijen horen ook 3 jaren lang te werken en die prijzen zijn ook bekend, maar daar gaat er maar 1 in!
Ook vooraf informeren als je regelmatig deze gebruikt zonder voeding wat het kost, want soms is de duurdere in aanschaf goedkoper in vervangen batterij....
€499,- koste daar €129,- vervanging...
€699,- koste accu maar €49,95 en dat was dan ander merk, maar wel opvallend!
Dat de processsor en harde schijf dan ook gelijk groter waren tel ik niet eens, maar de kosten na 1 jaar garantie €129,- terwijl die €49,95 accu wel 3 jaar garantie had!

Het is dan wel geen fiets accu, maar ik vergelijk het wel zo!

BMS.Purmerend

Vreemd maar naar mijn informatie staat er op elke accu maar 1 jaar garantie., Maar dat zeg ik na mijn weten.
Wel weet ik dat accu gemiddeld 3 jaar mee gaat ik verkoop accu’s die na 5 jaar pas worden gewisseld.
Ik durf dan verder ook niet hard te maken welke merk er meer garantie geeft of dan ook beter zijn. Maar indien de accu inderdaad na een jaar zou moeten worden vervangen is die 200 euro. Bespaar je toch veel meer want een onderhoud beurt kost gemiddeld 150 euro. Mogelijk twee keer per jaar. Plus je olie verbruik (mengsmering) en benzine. Voor mij is deze verkoop helemaal niet interessant ik verdien meer aan het onderhoud de 2t of 4t.

Gesloten