LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] PICO scooters komt afspraken totaal niet na !!!!!!!!!!!!
PICO scooters komt afspraken totaal niet na !!!!!!!!!!!!
na ongeveer 900 km is mijn pico er ineens mee gestopt,waarschijnlijk iets afgebroken in het motorblok,kleppen e.d.
ben al een maand aan het bellen,mailen etc..............
krijg helemaal niemand te pakken alleen maar een voicemail,de eerste dat ik belde heb ik eene XXXX aan de lijn gehad en die vertelde mij dat ik een mail moest sturen met mijn defect,nu ongeveer 20 keer gedaan naar verschillende adressen..........geen resultaat.
sindsdien nemen ze dus niet meer op,een schande,ik heb nog vollop garantie als je een pico koopt kan alles garantie bla bla bla maar puntje bij paaltje.
KOOP NOOIT EEN SCOOTER BIJ PICO !!!
SLECHTE SERVICE !!!!!
ben al een maand aan het bellen,mailen etc..............
krijg helemaal niemand te pakken alleen maar een voicemail,de eerste dat ik belde heb ik eene XXXX aan de lijn gehad en die vertelde mij dat ik een mail moest sturen met mijn defect,nu ongeveer 20 keer gedaan naar verschillende adressen..........geen resultaat.
sindsdien nemen ze dus niet meer op,een schande,ik heb nog vollop garantie als je een pico koopt kan alles garantie bla bla bla maar puntje bij paaltje.
KOOP NOOIT EEN SCOOTER BIJ PICO !!!
SLECHTE SERVICE !!!!!
-
Re: PICO scooters komt afspraken totaal niet na !!!!!!!!!!!!
Ik ben het helemaal met je eens. Ik heb nu ruim een half jaar een pico brommer, en het is een en al ellende. Hij is in het begin in totaal 6 keer opgehaald voor reparaties, maar na een week terug zijn was hij al weer kapot. Niemand is daar ooit te bereiken! Hij staat nu alweer een paar weken stil voor de deur omdat hij helemaal niet meer rijdt......Natuurlijk alleen maar antwoordapparaten en geen gehoor. Terugbellen doen ze ook echt niet.
XXXX Je betaald voor een werkende scooter met garantie, maar je krijgt een stilstaand barrel met garantie die niet wordt gewaarborgd.......
Koop er nooit een....Alleen maar ellende
XXXX Je betaald voor een werkende scooter met garantie, maar je krijgt een stilstaand barrel met garantie die niet wordt gewaarborgd.......
Koop er nooit een....Alleen maar ellende
-
Praat me niet over Pico......
Een en al ellende....
Heb nu weer problemen met mijn scooter maar ik kan ze met geen mogelijkheid bereiken.
Wie heeft er nog meerdere telefoonnummers van XXXX????
[/b]
Een en al ellende....
Heb nu weer problemen met mijn scooter maar ik kan ze met geen mogelijkheid bereiken.
Wie heeft er nog meerdere telefoonnummers van XXXX????
[/b]
Overal in het land worden momenteel de Pico scooters uitverkocht voor ongeveer 750 Euro vanuit schuurtjes etc.
De laatste zijn door Pico-Scooters voor bijna niets verkocht aan iedere handelaar die ze hebben wil.
Het blijkt dus echt einde verhaal...
De laatste zijn door Pico-Scooters voor bijna niets verkocht aan iedere handelaar die ze hebben wil.
Het blijkt dus echt einde verhaal...
ik heb één va de allereerste pico-scooters gekocht, toen alleen nog via internet te bestellen. ik heb t geweten... ook bij mij een en al ellende. heb er drie maanden op kunnen rijden en toen begonnen de gebreken. idd mooie verhalen over garantie alleen het 'toeval' wou dat mijn defecten net niet onder de garantie vielen. voor veel geld laten maken en toen nog een maand of 2 gereden. toen was het echt einde verhaal met mijn pico en was ie ook niet meer te repareren. ze zeggen wel eens, goedkoop is duurkoop!
-
Hadden merken als Puch, Gilera en Vespa niets meer staan?
Waarom voor een onbekend merk gaan.
Waarom voor een onbekend merk gaan.
Ik heb een pico snorscooter,1 jaar oud,deze heeft enkele weken in de berging gestaan met stukken..Via via een adres gekregen in Schalkwijk bij hetzitwelsnor.Deze mensen hebben de Picosnorfiets een grote beurt gegeven en goed nagekeken en hij liep weer.heel vriendelijke mensen en behulpzaam.Verleden week was hij weer kapot en heeft hij weer een week in de berging gestaan.Alleen om elke keer maar naar Schalkwijk te moeten vanaf Tilburg is ook geen pretje.Nu heb ik een adres in Tilburg gekregen die deze scooters ook maakt.Ik ben benieuwd,maar volgens de eigenaar van deze zaak heeft hij ook alle onderdelen van de PICO snorscooter.Dus laten we hopen dat het lukt.Ik hou het in de gaten en wanneer het gaat lukken dan zal ik het vermelden waar het betreffende bedrijf is voor de mensen die ook slachtoffer zijn en in de buurt van Tilburg wonen.
En werkt dat adres in tilburg?
Zo ja, welk adres is het?
Zo ja, welk adres is het?
Ik heb mijn Pico gebracht bij Jansen/v Rijswijk Noordhoekring 41a te Tilburg tel:0135434508.
Eigenaar vertelde mij dat de Pico op zich nog niet zo slecht is.
Vaak komen de problemen omdat de Pico wordt afgeleverd vanaf de fabriek en nog niet de beurt heeft gehad die het nodig heeft.
Ik heb mijn Pico opgehaald en hij rijdt tot mijn opluchting..
En hoop uiteraard dat het zo blijft.
Volgens de eigenaar kost een grote beurt €85 euro.
In mijn ogen had de eigenaar veel verstand van een 4 takt,en van een Pico,heeft ook de onderdelen.
Vertelde mij hoe deze te starten met een kickstarter.
Was ik zelf niet op gekomen.
Eigenaar vertelde mij dat de Pico op zich nog niet zo slecht is.
Vaak komen de problemen omdat de Pico wordt afgeleverd vanaf de fabriek en nog niet de beurt heeft gehad die het nodig heeft.
Ik heb mijn Pico opgehaald en hij rijdt tot mijn opluchting..
En hoop uiteraard dat het zo blijft.
Volgens de eigenaar kost een grote beurt €85 euro.
In mijn ogen had de eigenaar veel verstand van een 4 takt,en van een Pico,heeft ook de onderdelen.
Vertelde mij hoe deze te starten met een kickstarter.
Was ik zelf niet op gekomen.