LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Revisie set motor

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
miaenwilly

Revisie set motor

Ongelezen bericht door miaenwilly »

Ook ik heb GROTE problemen met mijn Giant Twist Comfort CS, ik heb deze gekocht op 29-05 2009, en netjes gehouden aan de service en garantie bewijs, de 1e Beurt op 29-07-2009 (gratis), de 2e beurt op 29-11-2009 a € 26,50 en de 3e beurt op 29-05-2010 a € 45,00 euro. Had wel pech diverse lekke banden, maar dit kan gebeuren, het zadel wat te snel slijtage vertoonde ( deze gratis vervangen) maar nu ging de aandrijving stuk. Opnieuw een rekening van € 127,40 voor de revisie set motor, nieuwe lagers in het voorwiel en de montage kosten, en deze fiets is nog geen 30 maanden oud. In het service & garantie beiwjs staat, dat de dealer in veel gevallen ook nog iets met de betreffende fabrikant iets te regelen als men een klacht heeft, volgens mij heeft deze dealer niet de moeite genomen om er een telefoontje aan te wagen.
Als ik zo hier op het forum kijk naar het aantal klachten van Giant fietsen zou men hier wel eens een ietem aan kunnen geven in een uitzending. Zelf neem ik kontakt met Giant op en de dealer om te proberen nog iets van de reparatie kosten terug te krijgen. Mag toch aannemen dat een aandrijving van een elektrische fiets niet binnen 30 maanden stuk mag gaan.

miaenwilly

Re: Revisie set motor

Ongelezen bericht door miaenwilly »

Heb intussen Giant gebeld maar deze houden het op slijtage schade, de dealer zou kunnen beslissen om een schade formulier in te vullen. Nogmaals de dealer gebeld, maar deze gaf me weinig kans om maar iets vergoed te krijgen van Giant.
Als ik dealer was van Giant dan zou ik me wel bedenken, ik heb intussen de conclussie getrokken, een andere dealer en nooit meer een GIANT.
WAT MIJ BETREFT EEN ZEER KOUDE DOUCHE VOOR GIANT.

Gesloten