Hallo
Hoop dat ik een antwoord ontvang alstubliefd.
Waar dit om gaat is het volgende.
Mijn man had pech met de scooter en de band was knapt,
dus dit gebeurde in de eerste week van december vorig jaar 2008.
De scooter is toen naar een brom/fiets winkel gegaan om te laten maken,dus een nieuwe band en een nieuwe akku,betalen tegen de 80 euro ,oke goed .
Maar een paar dagen later weigerd de scooter te starten,wat ook probeerd niets,dus weer naar de maker want dit kan natuurlijk niet.
maar wegens de feestdagen end.bleef de scooter daar staan wegens nakijken,en dus januari gebeld of het klaar was,neen moet nog nagekeken worden,oke,dus weer een week later nog niet,en gisteren 27januari gebeld de scooter is klaar,de rekening is 140 euro,alles is nagekeken en men heefd sommige dingen vernieuwd,maar er zou alleen maar nagekeken worden, hoe het kon dat ie niet meer deed ,terwijl er een nieuw akku inzit,maar nu krijg ik een gepeperde rekening mag dit zomaar,hoefde de maker ons niet eerst te bellen voor wat dit ging kosten,want ik ben er best boos om ,er zou nagekeken worden en niet alles nakijken en vervangen,moet ik de rekening nu betalen of hoe zit dit wat zijn mijn rechten hiermee,want ik wil eerst een duidelijk antwoord voor ik ga betalen,ik vind dit maar wat,maar ik hoop dat men mij kan helpen wat ik kan doen,en wat mijn punten zijn hiermee,alstubliefd help hiermee,kan dit zomaar.mijn groetjes en een fijne dag iedereen.van laiferd.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |