LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] slecht starten v clic bij koudweer
-
slecht starten v clic bij koudweer
hallo ik ben rinus meijer uit enkhuizen ik ben ook niet zo tevreden met mijn v clic ik heb hem mei 2008 gekocht toen lekte hij al benzine terug geweest en toen een andere benzine slang erop gezet toen was het over ik heb er tot nu toe 1200 km meegereden maar in de bochten houd hij in en als ik moet stoppen slaat hij afentoe zomaar af en nu met koudweer start hij helemaal niet electriche wel met kik starter nou was ik van de week bij mijn daeler en die zij dat het bekend is bij peugeot en dat ze er mee bezig zijn dat binnen nu en twee weken het verholpen kan worden mij benieuwen als ik zo alle berichten lees op deze site als er mensen zijn die ook deze problemen hebben en bij wie deze problemen zijn opgelost en hoe dan hoor ik dat graag vast bedankt gr rinus uit enkhuizen,(ps erg zuinig rijden vind ik hem ook niet ).
-
Re: slecht starten v clic bij koudweer
Hallo Rinus,
Mijn V Clic verbruikte in het begin 1:42 gemiddeld.
Na de eerste beurt 1:25 na de tweede beurt: 1:17!
Ik ben er mee teruggegaan naar mijn dealer en dit gemeld, maar deze ondernam niets/ wist zng 'van niets'.
Nu, na de modificatie door Peugeot fabriek is het afwachten wat hij nu verbruikt..
Hoewel het eigenlijk geen in heeft, dit nog te (willen) weten.
Zie mijn topic.
Mijn V Clic verbruikte in het begin 1:42 gemiddeld.
Na de eerste beurt 1:25 na de tweede beurt: 1:17!
Ik ben er mee teruggegaan naar mijn dealer en dit gemeld, maar deze ondernam niets/ wist zng 'van niets'.
Nu, na de modificatie door Peugeot fabriek is het afwachten wat hij nu verbruikt..
Hoewel het eigenlijk geen in heeft, dit nog te (willen) weten.
Zie mijn topic.
-
Re: slecht starten v clic bij koudweer
hallo sunshine mij v clic staat nu bij de daeler er worden veranderingen aan gedaan via peugeot dus het is even afwachten hij had wel een hele waslijst daar kwam hij zelf al mee dat vond ik wel een plus punt hij zij al dit mag gewoon niet voorkomen hij krijgt gelijk zijn tweede beurt dus even afwachten maar. als ik hem terug heb dan meld ik het wel naar jou van hoe of wat hoe het is verlopen groetjes rinus.