Ik heb een slechte ervaring met http://www.elektrischefietswielen.com/ Ik wilde de JanJanssen fiets van mijn vrouw ombouwen tot elektrische fiets. Ik kwam op deze site omdat ze een aantrekkelijke prijs vroegen, extra vaak oplaadbare batterijen leverden en de geleverde motor "stil" zou zijn, helaas gold dat laatste niet voor de motor die ik bestelde. Later realiseerde ik mij pas dat 2000x opladen leuk klinkt, maar je in de praktijk nooit 100.000km fiets, om dat ook werkelijk te gebruiken.
Na aankomst van de spullen liepen we gelijk al vast, de motoras was te dik en de voorvork niet breed genoeg. Wij zijn toen naar onze eigen fietsenmaker gegaan voor hulp, die raadde ons aan om niet de voorvork met de hand open te buigen, zoals de leverancier ons aanraadde, maar om dit mechanisch te doen, omdat als de voorvork niet precies gelijk is uitgebogen er mogelijk frictie op de motorassen komt en je uiteindelijk de motor vernielt. Reactie van elektrischefietswielen.com: "De fietsenmaker verkoopt jou liever een elek.fiets en deze jongens hebben waarschijnlijk geleerd om op angst gevoelens van mensen te werken".
Daarnaast bleek dat de bewegingssensor door een andere crank op de JanJanssen niet zonder allerlei aanpassingen te plaatsen te zijn. Uiteindelijk hebben we besloten om alles terug te sturen, ook omdat de nieuwe bagagedrager met batterij mogelijk niet stevig genoeg zou zijn om ook nog vakantie fietstassen erbij te dragen.
Helaas was het verhaal nog lang niet klaar, hij heeft ons €120 minder teruggestort dan dat we hadden betaald. Niet alleen het inspaken van de motor in onze eigen velg, maar ook nadat ik de losse motor plus spaken terugstuurde rekende hij ons het terug moeten inspaken van zijn motor = 2x €45; Het ontbreken van een lege verpakkingsdoos die we bij het terugsturen over hadden werd ons berekend a €10 + btw, en de verzendkosten die hij had gemaakt. Toen ik mijn as en spaken terugvroeg om de fiets weer compleet te hebben, bleek hij alleen nog de as over te hebben, de spaken waren kapot geknipt en dat dan was jammer voor mij!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] slechte ervaring ebike ombouwset
Re: slechte ervaring ebike ombouwset
Ik proef uit het verhaal ook dat het later niet zo eenvoudig was als je gedacht had.Later realiseerde ik mij pas
Hij levert een compleet wiel, dat stuur je "gesloopt" terug (losse spaken / motor) en dan vind je het raar dat de leverancier kosten berekent om dit weer te herstellen ?Niet alleen het inspaken van de motor in onze eigen velg, maar ook nadat ik de losse motor plus spaken terugstuurde rekende hij ons het terug moeten inspaken van zijn motor = 2x €45;
Als je je eigen spaken had willen houden , waarom stuur je ze dan ueberhaupt op ?
Re: slechte ervaring ebike ombouwset
U moet wel goed lezen: ik heb mijn eigen wiel compleet opgestuurd, dus met spaken, ik ging er niet van uit dat hij ze kapot zou knippen. Vervolgens hou ik mijn eigen wiel en stuur zijn spaken en de motor netjes terug.bprosman schreef:Hij levert een compleet wiel, dat stuur je "gesloopt" terug (losse spaken / motor) en dan vind je het raar dat de leverancier kosten berekent om dit weer te herstellen ?
Als je je eigen spaken had willen houden , waarom stuur je ze dan ueberhaupt op
Nou herstellen is denk ik niet het geval, er zijn natuurlijk wel meer mensen die een motor in hun eigen wiel gespaakt willen hebben, dan trekt hij deze gewoon van de plank.
Nee klopt het was niet zo makkelijk als gedacht DOOR wat hij mij had voorgespiegeld, ik citeer uit zijn email: " het monteren is niet moeilijk..........echt het is een appeltje eitje" Het bleek een zeer ingewikkeld verhaal te zijn.bprosman schreef:k proef uit het verhaal ook dat het later niet zo eenvoudig was als je gedacht had.
Dit is iemand die pretendeert heel veel van fietsen te weten, maar dat dus gewoon niet weet, kijk op zijn site dan zie je ook zijn achtergrond, ik had meer moeten checken en dat is mijn fout, maar u bent nu gewaarschuwd.
Re: slechte ervaring ebike ombouwset
De eerste keer inspaken heeft hij voor u verricht dus deze kosten zijn terecht. De tweede keer inspaken kan ik niet over oordelen. Deze kosten kunnen ter discussie staan.prh schreef:Helaas was het verhaal nog lang niet klaar, hij heeft ons €120 minder teruggestort dan dat we hadden betaald. Niet alleen het inspaken van de motor in onze eigen velg, maar ook nadat ik de losse motor plus spaken terugstuurde rekende hij ons het terug moeten inspaken van zijn motor = 2x €45; Het ontbreken van een lege verpakkingsdoos die we bij het terugsturen over hadden werd ons berekend a €10 + btw, en de verzendkosten die hij had gemaakt. Toen ik mijn as en spaken terugvroeg om de fiets weer compleet te hebben, bleek hij alleen nog de as over te hebben, de spaken waren kapot geknipt en dat dan was jammer voor mij!
Kosten in rekening brengen voor het niet compleet terug sturen (incl. verpakkingsdoos) van uw bestelling is terecht. Het product dat uit deze verpakkingsdoos is gekomen kan nu niet meer in de originele verpakking worden verkocht en zal dus voor een gereduceerde prijs verkocht worden.
Als u de complete bestelling retour gestuurd heeft, dan hoort u de kosten voor de zending van winkel naar u retour te krijgen. De kosten voor het zenden van u naar de winkel zijn wel voor uw rekening. Dus dit dient u volgens mij wel retour te krijgen.
Heeft de winkel ook kosten in rekening gebracht om de oorspronkelijke as weer naar u op te sturen? En heeft u voor dat u de motor en losse spaken weer naar hem op gestuurd heeft ook overlegd wat de beste manier is om de levering te retourneren? Misschien is het gebruikelijk om de complete velg incl. motor weer te retourneren waarna zij de oorspronkelijke as, inclusief spaken, weer in de velg plaatsen, waarna de velg weer naar u wordt opgestuurd. (Dan zou 2x inspaken ook logischer zijn)
Re: slechte ervaring ebike ombouwset
Beste A.niem
Voor alle duidelijkheid, ik betwist niet alle kosten, hoewel als je misleid bent door de verkoper dan zou je daar wel recht op hebben. Zo voel ik mij wel en ik ben nu aan het uitzoeken hoe dat juridisch ligt (eerst op vakantie geweest), maar daar heb ik dus nog geen antwoord op.
Wat betreft de doos, ik begrijp uw punt wel, maar dit was een gewone kartonnen doos zonder opdruk of iets erop niet perse behorend bij het wiel.
We hebben niet meer overlegd voor het retourneren, maar het was niet mogelijk dat hij de oorspronkelijke as in het wiel zou plaatsen, hij had de spaken al kapot geknipt. En verder heeft hij al zijn verzendkosten aan mij in rekening gebracht, behalve het terugsturen van de as.
Voor alle duidelijkheid, ik betwist niet alle kosten, hoewel als je misleid bent door de verkoper dan zou je daar wel recht op hebben. Zo voel ik mij wel en ik ben nu aan het uitzoeken hoe dat juridisch ligt (eerst op vakantie geweest), maar daar heb ik dus nog geen antwoord op.
Wat betreft de doos, ik begrijp uw punt wel, maar dit was een gewone kartonnen doos zonder opdruk of iets erop niet perse behorend bij het wiel.
We hebben niet meer overlegd voor het retourneren, maar het was niet mogelijk dat hij de oorspronkelijke as in het wiel zou plaatsen, hij had de spaken al kapot geknipt. En verder heeft hij al zijn verzendkosten aan mij in rekening gebracht, behalve het terugsturen van de as.
Re: slechte ervaring ebike ombouwset
afloop zaak tegen http://www.elektrischefietswielen.com/
Ik heb geprobeerd om via juridische weg mijn gelijk te halen tegen http://www.elektrischefietswielen.com/ , maar dat zou helaas meer kosten dan dat het zou opleveren. Kosten van bijvoorbeeld dagvaarding kunnen niet verhaald worden ondanks dat de heer Cnossen voor de juridische kosten zou moeten opdraaien als ik zou winnen, wat in dit geval vrijwel zeker is, zo is mij verzekerd. Ondanks dat het me nog steeds enorm frustreert laat ik het er maar bij zitten.
De les is dat ik te goed gelovig ben geweest en me niet heb gerealiseerd dat allerlei beunhazen ook een graantje proberen mee te pikken van een hausse in elektrische fietsen. En als ze niet aangesloten zijn bij een organisatie, heeft dat meestal wel een reden en sta je bij geschillen in de kou.
PRH
Ik heb geprobeerd om via juridische weg mijn gelijk te halen tegen http://www.elektrischefietswielen.com/ , maar dat zou helaas meer kosten dan dat het zou opleveren. Kosten van bijvoorbeeld dagvaarding kunnen niet verhaald worden ondanks dat de heer Cnossen voor de juridische kosten zou moeten opdraaien als ik zou winnen, wat in dit geval vrijwel zeker is, zo is mij verzekerd. Ondanks dat het me nog steeds enorm frustreert laat ik het er maar bij zitten.
De les is dat ik te goed gelovig ben geweest en me niet heb gerealiseerd dat allerlei beunhazen ook een graantje proberen mee te pikken van een hausse in elektrische fietsen. En als ze niet aangesloten zijn bij een organisatie, heeft dat meestal wel een reden en sta je bij geschillen in de kou.
PRH
Re: slechte ervaring ebike ombouwset
Even een reactie van elektrischefietswielen.com afgekort EFW op de klacht van PRH
Deze meneer klaagt erover dat de motor niet stil zou zijn, ik vraag me af hoe hij hier een oordeel over kan vellen als hij de motor nog nooit heeft horen draaien want zoals hij zelf zegt heeft hij het wiel niet in de vork kunnen plaatsen??
De LiFePo4 batterij heeft buiten de 2000 keer te kunnen laden meer voordelen:
De spanning blijf lang hoog zodat de fiets niet langzamer gaat rijden als de batterij ontladen wordt en pas als de batterij bijna leeg is zakt de spanning in elkaar.
Het fabricage proces is een stuk milieuvriendelijker als een Li-ion of ander lithium batterijen.
Het komt meer voor dat een vork iets opengebogen moet worden en daar heb ik nog nooit klachten over gehad en dat de vork niet gelijk open gebogen zou worden is klinkklare onzin we hebben hier over een paar mm en dat gaat altijd goed.
Ook komt het voor dat er bij vorken waar een uitvalnaaf in gemonteerd zit een halve mm uit gevijld dient te worden dat behoort bij de huidige motoren tot het verleden.
Door het openbuigen van de vork zou de druk op de motor zo hoog zijn dat deze de motor zou vernielen, daar is geen sprake van want wat moet er dan wel niet gebeuren als je de wielmoeren aandraait, deze druk komt niet op de motor maar op een verdikking op de as en deze heeft een dikte van 16mm staal en deze is zo verschrikkelijk strek dat je er vrachtwagen mee op kan krikken, dus ook dit argument gaat naar het land der fabelen.
De reactie over de fietsenmaker heb ik inderdaad gegeven, deze meneer heeft totaal geen materiaal kennis en al totaal geen verstand van elektrische fietsen.
Er worden meer van die indianen verhalen door de fietsenmakers de wereld ingestuurd zoals het afbreken van een vork door er een motor in te monteren, hoe bedenken ze het?
Voor de trapsensor is het soms nodig om bv een stukje van de trapper af te slijpen en dit doe ik regelmatig en heb hierover nog nooit klachten gehad.
Dan heeft hij het over de bagagedrager.
De bagagedrager bij deze set geleverd en is van goede kwaliteit en heeft een draag vermogen van 25 Kg zoals iedere bagagedrager en kon makkelijk fietstassen dragen.
Als deze meneer even bij mij in Wormerveer was langsgekomen met de fiets had ik het voorwiel er even voor hem in gezet, hooguit 5 minuten werk en Den Haag Wormerveer is nu ook weer niet het andere eind van de wereld.
Uit bovenstaande blijkt dat deze meneer totaal geen technische kennis bezit en heeft de handdoek direct in de ring gegooid.
Als er spullen retour worden gestuurd vind ik prima en maak daar ook geen problemen maar de retour gestuurde spullen moeten wel aan een paar voorwaarden voldoen.
Het dient in de originele verpakking en onbeschadigd retour worden gezonden.
De doosje waar meneer over spreekt is een 5 layer 68 X 68 x 22 cm doos en deze doos kost niet de hele wereld maar waar deze meneer niet over schrijft is het beschermingsmateriaal dat in de doos zit om het wiel tegen beschadiging te beschermen, deze bescherming is op maat gemaakt en kost meer als 2 dozen bij elkaar.
Daarbij heeft meneer de pech dat hij nu verzendkosten en het omspaken 2 maal aan zijn broek had.
En nogmaals, als hij nou even z’n mond had geboden en er een ritje naar Wormerveer aan had gewaagd dan had hij daarmee veel kosten kunnen besparen.
Deze meneer klaagt erover dat de motor niet stil zou zijn, ik vraag me af hoe hij hier een oordeel over kan vellen als hij de motor nog nooit heeft horen draaien want zoals hij zelf zegt heeft hij het wiel niet in de vork kunnen plaatsen??
De LiFePo4 batterij heeft buiten de 2000 keer te kunnen laden meer voordelen:
De spanning blijf lang hoog zodat de fiets niet langzamer gaat rijden als de batterij ontladen wordt en pas als de batterij bijna leeg is zakt de spanning in elkaar.
Het fabricage proces is een stuk milieuvriendelijker als een Li-ion of ander lithium batterijen.
Het komt meer voor dat een vork iets opengebogen moet worden en daar heb ik nog nooit klachten over gehad en dat de vork niet gelijk open gebogen zou worden is klinkklare onzin we hebben hier over een paar mm en dat gaat altijd goed.
Ook komt het voor dat er bij vorken waar een uitvalnaaf in gemonteerd zit een halve mm uit gevijld dient te worden dat behoort bij de huidige motoren tot het verleden.
Door het openbuigen van de vork zou de druk op de motor zo hoog zijn dat deze de motor zou vernielen, daar is geen sprake van want wat moet er dan wel niet gebeuren als je de wielmoeren aandraait, deze druk komt niet op de motor maar op een verdikking op de as en deze heeft een dikte van 16mm staal en deze is zo verschrikkelijk strek dat je er vrachtwagen mee op kan krikken, dus ook dit argument gaat naar het land der fabelen.
De reactie over de fietsenmaker heb ik inderdaad gegeven, deze meneer heeft totaal geen materiaal kennis en al totaal geen verstand van elektrische fietsen.
Er worden meer van die indianen verhalen door de fietsenmakers de wereld ingestuurd zoals het afbreken van een vork door er een motor in te monteren, hoe bedenken ze het?
Voor de trapsensor is het soms nodig om bv een stukje van de trapper af te slijpen en dit doe ik regelmatig en heb hierover nog nooit klachten gehad.
Dan heeft hij het over de bagagedrager.
De bagagedrager bij deze set geleverd en is van goede kwaliteit en heeft een draag vermogen van 25 Kg zoals iedere bagagedrager en kon makkelijk fietstassen dragen.
Als deze meneer even bij mij in Wormerveer was langsgekomen met de fiets had ik het voorwiel er even voor hem in gezet, hooguit 5 minuten werk en Den Haag Wormerveer is nu ook weer niet het andere eind van de wereld.
Uit bovenstaande blijkt dat deze meneer totaal geen technische kennis bezit en heeft de handdoek direct in de ring gegooid.
Als er spullen retour worden gestuurd vind ik prima en maak daar ook geen problemen maar de retour gestuurde spullen moeten wel aan een paar voorwaarden voldoen.
Het dient in de originele verpakking en onbeschadigd retour worden gezonden.
De doosje waar meneer over spreekt is een 5 layer 68 X 68 x 22 cm doos en deze doos kost niet de hele wereld maar waar deze meneer niet over schrijft is het beschermingsmateriaal dat in de doos zit om het wiel tegen beschadiging te beschermen, deze bescherming is op maat gemaakt en kost meer als 2 dozen bij elkaar.
Daarbij heeft meneer de pech dat hij nu verzendkosten en het omspaken 2 maal aan zijn broek had.
En nogmaals, als hij nou even z’n mond had geboden en er een ritje naar Wormerveer aan had gewaagd dan had hij daarmee veel kosten kunnen besparen.
Re: slechte ervaring ebike ombouwset
Ook hele slechte ervaringen met elektrischefietswielen.com.
Op 26-03-2013 heeft dhr. Cnossen mijn Gazelle fiets omgebouwd met een Rollerbrake set met 36 volt LiFePo4 Batterij Led voor de prijs van €887.00 inclusief montage.
Thuis gekomen na montage kreeg ik de accu niet in de drager waardoor ik niet meer kon fietsen dus weer 138 km retour van Leusden naar Wormerveer gereden.
Toen ik weer thuis kwam zag ik een scheurtje bij de schroef van het achterlicht, maar wilde niet gelijk weer een keer 138 km rijden voor reparatie en de Zaanse Schans had ik ook al gezien.
Ik kon toen bijna 70 km rijden op 1 accu dus dat klopte met wat ik op z'n website gelezen had nl. Tussen de 60 en 125 km met 1 accu.
In juni 2013, in Spanje, hield de motor er mee op. De remsensor was kapot en i.o.m. dhr Cnossen een stekkertje er uit gehaald. Deze is nooit gemaakt overigens.
In het voorjaar 2014 heb ik er een nieuwe achterband op laten zetten door een Bovag fietsenbedrijf in Leusden die zelf ook e-bikes verkoopt. Hij zette er een Schwalbe Marathon plus band op, een goed geteste band.
In febr. 2015 kon ik nog maar 40 km rijden met 1 volle accu. Ik was toen pas 35 kg afgevallen en zou daarom juist langer met een accu moeten doen.
Op 23-02-2015 heb ik in overleg met dhr. Cnossen een afspraak gemaakt om de accu door te meten( 870 km op de teller en de ombouw was nog geen 2 jaar oud!). Ik heb gevraagd om er een nieuwe voorband op te doen.De fietsenmaker in Leusden had dit geweigerd omdat de motor in het voorwiel zat. Hij wilde geen risico lopen. Ook heeft hij mij laten betalen €33,45 excl. montage kosten voor een nieuw achterlicht. Zijn uurloon is €54,45.
Voor een nieuwe band, een achterlicht die in het begin al kapot was., en het doormeten van de accu rekende hij €147,70 die ik kontant moest betalen. De accu was volgens hem goed. Het lag aan de band die onze Bovag fietsenmaker erop had gezet. Er zat te veel profiel op volgens hem , was volgens hem ook te zacht opgepomd.èn het was te koud in februari voor de accu.
Bij de vraag hoe laat de fiets klaar was kreeg ik als antwoord dat ik een week later maar terug moest komen Het was maar een uur werk. Dus moest ik weer 138 km retour rijden van Leusden naar Wormerveer.( Ik stond niet onverwachts bij hem op de stoep, had netjes gevraagd wanneer het hem uit kwam).
Ook had hij mijn oplader die ik er bij had gedaan meegegeven aan een andere klant. Na veel aandringen gaf hij mij een nieuwe mee.
In juli 2015 deed ik nog steeds maar ongeveer 43 km met 1 volle accu. De teller stond toen op 1000 km. De banden waren hard opgepompd, ik was 35 kg afgevallen, we reden in Frankrijk met een goede temperatuur op vlakke asfaltwegen. Ik reed altijd op 2 à 3 blokjes op de display.(het maximale vermogen is 5 blokjes) Hij dacht nu dat het door spierkrachtverlies kwam, verder wist hij het ook niet.
Ook is het achterlicht die hij er in februari had opgezet weer kapot bij de schroef. Weer hetzelfde euvel bij normaal gebruik.( ik heb alleen maar aan het handvat getrokken om de accu uit de drager te krijgen. Een andere mogelijkheid is er niet) Met accu is hij te zwaar voor de fietsendrager. Dit valt volgens dhr Cnossen niet onder de garantie.Ik kon wel weer naar Wormerveer komen om tegen betaling de accu door te laten meten en tegen betaling een nieuw achterlicht.
De 1004 km die ik met deze fiets heb gereden hebben me maar weinig fietsplezier geleverd.
Grote fietstochten kan ik niet maken. Vaak heb ik het laatste stuk zonder motor terug moeten fietsen.
Ik heb een goede rechtsbijstand verzekering en ben bezig om deze koop te ontbinden.Op zijn site lees ik alleen lovende berichten. Dhr Cnossen vertelde dat hij niet meer op smsjes reageerde. Daarmee werd hij overspoeld zei hij. Vreemd hoor!!
Op 26-03-2013 heeft dhr. Cnossen mijn Gazelle fiets omgebouwd met een Rollerbrake set met 36 volt LiFePo4 Batterij Led voor de prijs van €887.00 inclusief montage.
Thuis gekomen na montage kreeg ik de accu niet in de drager waardoor ik niet meer kon fietsen dus weer 138 km retour van Leusden naar Wormerveer gereden.
Toen ik weer thuis kwam zag ik een scheurtje bij de schroef van het achterlicht, maar wilde niet gelijk weer een keer 138 km rijden voor reparatie en de Zaanse Schans had ik ook al gezien.
Ik kon toen bijna 70 km rijden op 1 accu dus dat klopte met wat ik op z'n website gelezen had nl. Tussen de 60 en 125 km met 1 accu.
In juni 2013, in Spanje, hield de motor er mee op. De remsensor was kapot en i.o.m. dhr Cnossen een stekkertje er uit gehaald. Deze is nooit gemaakt overigens.
In het voorjaar 2014 heb ik er een nieuwe achterband op laten zetten door een Bovag fietsenbedrijf in Leusden die zelf ook e-bikes verkoopt. Hij zette er een Schwalbe Marathon plus band op, een goed geteste band.
In febr. 2015 kon ik nog maar 40 km rijden met 1 volle accu. Ik was toen pas 35 kg afgevallen en zou daarom juist langer met een accu moeten doen.
Op 23-02-2015 heb ik in overleg met dhr. Cnossen een afspraak gemaakt om de accu door te meten( 870 km op de teller en de ombouw was nog geen 2 jaar oud!). Ik heb gevraagd om er een nieuwe voorband op te doen.De fietsenmaker in Leusden had dit geweigerd omdat de motor in het voorwiel zat. Hij wilde geen risico lopen. Ook heeft hij mij laten betalen €33,45 excl. montage kosten voor een nieuw achterlicht. Zijn uurloon is €54,45.
Voor een nieuwe band, een achterlicht die in het begin al kapot was., en het doormeten van de accu rekende hij €147,70 die ik kontant moest betalen. De accu was volgens hem goed. Het lag aan de band die onze Bovag fietsenmaker erop had gezet. Er zat te veel profiel op volgens hem , was volgens hem ook te zacht opgepomd.èn het was te koud in februari voor de accu.
Bij de vraag hoe laat de fiets klaar was kreeg ik als antwoord dat ik een week later maar terug moest komen Het was maar een uur werk. Dus moest ik weer 138 km retour rijden van Leusden naar Wormerveer.( Ik stond niet onverwachts bij hem op de stoep, had netjes gevraagd wanneer het hem uit kwam).
Ook had hij mijn oplader die ik er bij had gedaan meegegeven aan een andere klant. Na veel aandringen gaf hij mij een nieuwe mee.
In juli 2015 deed ik nog steeds maar ongeveer 43 km met 1 volle accu. De teller stond toen op 1000 km. De banden waren hard opgepompd, ik was 35 kg afgevallen, we reden in Frankrijk met een goede temperatuur op vlakke asfaltwegen. Ik reed altijd op 2 à 3 blokjes op de display.(het maximale vermogen is 5 blokjes) Hij dacht nu dat het door spierkrachtverlies kwam, verder wist hij het ook niet.
Ook is het achterlicht die hij er in februari had opgezet weer kapot bij de schroef. Weer hetzelfde euvel bij normaal gebruik.( ik heb alleen maar aan het handvat getrokken om de accu uit de drager te krijgen. Een andere mogelijkheid is er niet) Met accu is hij te zwaar voor de fietsendrager. Dit valt volgens dhr Cnossen niet onder de garantie.Ik kon wel weer naar Wormerveer komen om tegen betaling de accu door te laten meten en tegen betaling een nieuw achterlicht.
De 1004 km die ik met deze fiets heb gereden hebben me maar weinig fietsplezier geleverd.
Grote fietstochten kan ik niet maken. Vaak heb ik het laatste stuk zonder motor terug moeten fietsen.
Ik heb een goede rechtsbijstand verzekering en ben bezig om deze koop te ontbinden.Op zijn site lees ik alleen lovende berichten. Dhr Cnossen vertelde dat hij niet meer op smsjes reageerde. Daarmee werd hij overspoeld zei hij. Vreemd hoor!!