In juli 2010 heb ik een scooter gekocht via www.trendscooters.nl. Deze werd keurig bij mij afgeleverd, gebruiksklaar met een jaar garantie.
Ik heb de scooter keurig onderhouden, niet opgevoerd etc.
Al enige tijd wilde de scooter moeizaam starten, en 3 weken geleden wilde de scooter helemaal niet meer starten. Ik had al contact proberen te zoeken met het bedrijf, alleen deze lieten niets meer van zich horen.
Nu heb ik een jaar garantie en wil ik graag dat zij mijn scooter maken. Ik heb ze ontzettend vaak gebeld en gemaild én een aangetekende brief gestuurd waarin in een beroep doe op mijn garantie. Ze laten echter niets van zich horen en de aangetekende brief kreeg ik vandaag terug gestuurd met als mededeling van de postbezorger: het pand is leeg!!!!
Wat moet ik nu? Ik zit werkelijk in zak en as!!
Heeft iemand anders ervaring met deze firma?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Trendscooters.nl
Re: Trendscooters.nl
Het pand is leeg?... Duidelijk.. je kan daar met jouw scooter niet meer terecht!
Je zal helaas eieren voor je geld moet kiezen, en naar een scooterzaak in de buurt moeten gaan en aldaar jouw scooter laten nazien, uiteraard op eigen kosten.
Wat hier al vaak gezegd is:: koop GEEN fietsen en scooters via het internet... goedkoop is al gauw duurkoop!
Je betaalt bij een goede scooterzaak wel meer, maar dan heb je tenminste wel een goede service, die je al snel nodig hebt, zoals de onvermijdelijke servicebeurten.
Voorbeeld :: ik kocht in 2007 een Kymco Grandink bij een Scooterzaak in Den Haag en daar zaten bij de aankoop al 2 gratis servicebeurten bij, de 1e bij ca. 500 km. en de 2e bij ca. 1500 km.
Inmiddels staat de teller op ca. 17000 km. en deze scooter loopt nog steeds als een "zonnetje".
Sterkte met de oplossing.
Je zal helaas eieren voor je geld moet kiezen, en naar een scooterzaak in de buurt moeten gaan en aldaar jouw scooter laten nazien, uiteraard op eigen kosten.
Wat hier al vaak gezegd is:: koop GEEN fietsen en scooters via het internet... goedkoop is al gauw duurkoop!
Je betaalt bij een goede scooterzaak wel meer, maar dan heb je tenminste wel een goede service, die je al snel nodig hebt, zoals de onvermijdelijke servicebeurten.
Voorbeeld :: ik kocht in 2007 een Kymco Grandink bij een Scooterzaak in Den Haag en daar zaten bij de aankoop al 2 gratis servicebeurten bij, de 1e bij ca. 500 km. en de 2e bij ca. 1500 km.
Inmiddels staat de teller op ca. 17000 km. en deze scooter loopt nog steeds als een "zonnetje".
Sterkte met de oplossing.