LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vespelini?

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
MartijnJagers
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 jun 2018 00:20
Contacteer:

Vespelini?

Ongelezen bericht door MartijnJagers »

Ik ga een nieuwe scooter halen nu zag ik een revelini s voor 900 euro.bouwjaar 2016 4*** km op de teller.
Is dit een redelijke scooter of niet?

Lady1234
Berichten: 27297
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Vespelini?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Gaat u dat nu voor elke scooter die u ziet dat hier vragen? Is voor anderen toch niet zo te beoordelen? Hoe ziet hij eruit? Is hij goed onderhouden? Wat kostte hij nieuw? Hoe zit het met de garantie?

MartijnJagers
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 jun 2018 00:20
Contacteer:

Re: Vespelini?

Ongelezen bericht door MartijnJagers »

Ik vroeg deze alleen nog even omdat ik niet bekend ben met het merk.
Dacht misschien is iemand hier er bekend mee.
Wist niet dat je geïrriteerd zou worden.

Mark1992
Berichten: 548
Lid geworden op: 24 nov 2015 16:46

Re: Vespelini?

Ongelezen bericht door Mark1992 »

MartijnJagers schreef:Ik vroeg deze alleen nog even omdat ik niet bekend ben met het merk.
Dacht misschien is iemand hier er bekend mee.
Wist niet dat je geïrriteerd zou worden.
Ik snap je punt. Ik denk zelf echter dat er wel fora/websites specifiek gericht zijn op scooters/brommers waarbij je veel betere hulp kunt krijgen dan op een consumentenforum als deze.

Lady1234
Berichten: 27297
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Vespelini?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

MartijnJagers schreef:Ik vroeg deze alleen nog even omdat ik niet bekend ben met het merk.
Dacht misschien is iemand hier er bekend mee.
Wist niet dat je geïrriteerd zou worden.
Ik ben zeker niet geirriteerd, maar ik denk dat het belangrijk is dat je naar een betrouwbare dealer gaat, zodat je bij problemen ergens op kunt terugvallen.

HADES2001
Berichten: 542
Lid geworden op: 27 mar 2015 17:51

Re: Vespelini?

Ongelezen bericht door HADES2001 »

Het is lastig puur op deze gegevens er iets over te zeggen. Beste aanrader is op scooterjacht te gaan en iemand meenemen die er echt verstand van heeft
Puur wat cijfers als jaar en kilometer zeggen niks en een foto op een site is altijd genomen van de beste hoek.
Dus vraag een familielid / vriend / buurman om even mee naar de shop te gaan voor tips en advies

Gesloten