Hallo
Ik ben me eens aan het orienteren. Ik wil graag een snorfiets of scooter kopen. Nu wil ik eigenlijk samen met mijn partner erop samen zijn we 145 kilo. Heb tot nu toe niet veel kunnen vinden hierover. Alleen de peugeot kisbee heeft een mogelijkheid tot 185 kg. Maar nu zie ik ook wel iets in de zip van piaggio. Weet iemand raad.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Welke snorfiets/scooter is geschikt voor 2 personen.
Re: Welke snorfiets/scooter is geschikt voor 2 personen.
Hoi de Zip is te klein mijn vrouw durfde er niet achterop. Nu hebben we een Sym Cello en daar maken we hele tochten mee met zn tweeen. Zit heerlijk ruim, en de vering is ook prima. Nu 18 maanden en bijna 5000km mee weg zonder ook maar 1 probleem.mvg opa
-
- Contacteer:
Re: Welke snorfiets/scooter is geschikt voor 2 personen.
Kymco people s, Agility City 16" 4-takt 25km, De Like en laten we de Yamaha scooters niet vergeten zoals de Why en de Neo's. Deze houden makkelijk het gewicht.
Voor een betere wegligging met 2 personen is het eigenlijk altijd aan te raden om een schokdemper te laten moneteren met een hogere veerweg weerstand, anders heb je de kans dat je demper 'dood'slaat.
Voor een betere wegligging met 2 personen is het eigenlijk altijd aan te raden om een schokdemper te laten moneteren met een hogere veerweg weerstand, anders heb je de kans dat je demper 'dood'slaat.