LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] werkkwaliteit

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
Hahida

werkkwaliteit

Ongelezen bericht door Hahida »

Sinds 1,5mnd in bezit van een mooie Kymco people S Eeerste 1000km reed hij als een zonnetje,werd helemaal verliefd op hem.na de 1000km beurt verdween dat zonnetje achter donkere wolken als: inhouden,moeilijk starten,herhaaldelijk terug moeten komen voor herstel.Nu "moi"gaat wel.Bleek zonnetje zal ik maar zeggen.Indruk dealer erg druk geeft daar n.m.m prioriteit aan en minder aan motor goed afstellen of is toch niet kundig genoeg.daar ben ik nog niet helemaal uit.Welnu ik wil niet in gezeik terecht komen daarom deze vraag:Ben opzoek naar iemand of dealer die de scooter echt goed kan onderhouden , tijd ervoor heeft en ook voor neemt en het ook daadwerkelijk in de vingers heeft om motortjes weer als een zonnetje te laten functioneren.Omgeving purmerend.Gaarne reactie.

tenormin

Re: werkkwaliteit

Ongelezen bericht door tenormin »

Hahida schreef:Sinds 1,5mnd in bezit van een mooie Kymco people S Eeerste 1000km reed hij als een zonnetje, werd helemaal verliefd op hem.na de 1000km beurt verdween dat zonnetje achter donkere wolken als: inhouden, moeilijk starten,herhaaldelijk terug moeten komen voor herstel.Nu "moi"gaat wel. Bleek zonnetje zal ik maar zeggen. Indruk dealer erg druk geeft daar n.m.m prioriteit aan en minder aan motor goed afstellen of is toch niet kundig genoeg. Daar ben ik nog niet helemaal uit. Wel, nu ik wil niet in gezeik terecht komen daarom deze vraag: Ben opzoek naar iemand of dealer die de scooter echt goed kan onderhouden , tijd ervoor heeft en ook voor neemt en het ook daadwerkelijk in de vingers heeft om motortjes weer als een zonnetje te laten functioneren. Omgeving Purmerend. Gaarne reactie.
In Purmerend geen krant, inclusief advertenties?

Barre Barry

Ongelezen bericht door Barre Barry »

tenormin schreef:
Hahida schreef:Sinds 1,5mnd in bezit van een mooie Kymco people S Eeerste 1000km reed hij als een zonnetje, werd helemaal verliefd op hem.na de 1000km beurt verdween dat zonnetje achter donkere wolken als: inhouden, moeilijk starten,herhaaldelijk terug moeten komen voor herstel.Nu "moi"gaat wel. Bleek zonnetje zal ik maar zeggen. Indruk dealer erg druk geeft daar n.m.m prioriteit aan en minder aan motor goed afstellen of is toch niet kundig genoeg. Daar ben ik nog niet helemaal uit. Wel, nu ik wil niet in gezeik terecht komen daarom deze vraag: Ben opzoek naar iemand of dealer die de scooter echt goed kan onderhouden , tijd ervoor heeft en ook voor neemt en het ook daadwerkelijk in de vingers heeft om motortjes weer als een zonnetje te laten functioneren. Omgeving Purmerend. Gaarne reactie.
In Purmerend geen krant, inclusief advertenties?
Staan er in die advertenties dan ook recensies van mensen die erg tevreden zijn, of mag er in die advertenties niet gelogen worden?

tenormin

Barre Barry schreef: Staan er in die advertenties dan ook recensies van mensen die erg tevreden zijn, of mag er in die advertenties niet gelogen worden?
Purmerend is geen wereldstad hoor, kan de TS zo achter komen wie er al dan niet goed werk levert.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Hahida schreef:Gaarne reactie.
Google is je vriend.

tenormin

witte angora schreef:
Hahida schreef:Gaarne reactie.
Google is je vriend.
Mijn idee, TS hoeft alleen maar Google te gebruiken en dealer Kymo people S in te tikken. Hij weet waar hij woont (ik niet) dus je provincie intypen of je postcode (of iets in de buurt). Zoveel moeite kennelijk.

prem

Ongelezen bericht door prem »

Hahida schreef:Sinds 1,5mnd in bezit van een mooie Kymco people S Eeerste 1000km reed hij als een zonnetje,werd helemaal verliefd op hem.na de 1000km beurt verdween dat zonnetje achter donkere wolken als: inhouden,moeilijk starten,herhaaldelijk terug moeten komen voor herstel.Nu "moi"gaat wel.Bleek zonnetje zal ik maar zeggen.Indruk dealer erg druk geeft daar n.m.m prioriteit aan en minder aan motor goed afstellen of is toch niet kundig genoeg.daar ben ik nog niet helemaal uit.Welnu ik wil niet in gezeik terecht komen daarom deze vraag:Ben opzoek naar iemand of dealer die de scooter echt goed kan onderhouden , tijd ervoor heeft en ook voor neemt en het ook daadwerkelijk in de vingers heeft om motortjes weer als een zonnetje te laten functioneren.Omgeving purmerend.Gaarne reactie.
Zo'n scootertje onderhouden kan toch geen rocket-science zijn?
Gewoon naar de brommertboer.

Barre Barry

Ongelezen bericht door Barre Barry »

tenormin schreef:
Barre Barry schreef: Staan er in die advertenties dan ook recensies van mensen die erg tevreden zijn, of mag er in die advertenties niet gelogen worden?
Purmerend is geen wereldstad hoor, kan de TS zo achter komen wie er al dan niet goed werk levert.
Het gaat niet om Purmerend ( 79.000+ inwoners overigens), maar om de omgeving Purmerend. Dan nog is het maar gaan bekijken van advertenties een uitermate dom advies. Hij vraagt naar persoonlijke ervaringen van mensen.

1JanV

Ongelezen bericht door 1JanV »

Hahida schreef:Sinds 1,5mnd in bezit van een mooie Kymco people S Eeerste 1000km reed hij als een zonnetje,werd helemaal verliefd op hem.na de 1000km beurt verdween dat zonnetje achter donkere wolken als: inhouden,moeilijk starten,herhaaldelijk terug moeten komen voor herstel.Nu "moi"gaat wel.Bleek zonnetje zal ik maar zeggen.Indruk dealer erg druk geeft daar n.m.m prioriteit aan en minder aan motor goed afstellen of is toch niet kundig genoeg.daar ben ik nog niet helemaal uit.Welnu ik wil niet in gezeik terecht komen daarom deze vraag:Ben opzoek naar iemand of dealer die de scooter echt goed kan onderhouden , tijd ervoor heeft en ook voor neemt en het ook daadwerkelijk in de vingers heeft om motortjes weer als een zonnetje te laten functioneren.Omgeving purmerend.Gaarne reactie.
je hebt garantie laten hun dat lekker dan uitzoeken? er zijn in Purmerend een stuk of 6 bedrijven of zit die geweldige dealer daarbij.

Gesloten