LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zoon heeft ooit brommer met verzekering overgenomen..

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
Bertus62

Zoon heeft ooit brommer met verzekering overgenomen..

Ongelezen bericht door Bertus62 »

Hallo Medemensen... :D

Zit met een groot probleem teminste kan nog groter afijn zoon
heeft jaren terug brommer overgenomen met verzekering en dom op zijn naam
laten zetten en had nog geen rijbewijs dus wij ouders gooiden hem aan de ketting,
Na maanden van de hand gedaan vorig jaar 1e brief op moment dat mijn pa slecht lag dus niet zo opgelet,Maandje later contact gehad en papieren kwijt,heropgevraagt bij cjib en weer terug gestuurd om te schorsen,maar zei dat dat ding gelukkig al tijd weg is,dus hoger beroep verhaal erbij situatie zoon geen inkomen uitkering en PDD-NOS met ???? zaak beroep was in behandeling en aan de telefoon uitgelegt,

Dag erna hoger beroep was in behandeling en dag na telefoontje werd het van 316 euro naar 471 omdat hoger beroep langs mekaar liep,en zolang het in behandeling was hoefde we niet te reageren of te betalen,Van de week hoger beroep ongegrond verklaard en wij de pineut al had ik aangegeven ook niet te weten van de nieuwe regeltjes waar ik als Pa echt niet van op de hoogte ben nu beetje bij beetje wijzer geworden hoop betalen voor brommer die nog geen 50 euro waard is afijn Help kan hier ook weer in beroep gaan staat er maar volgende verhoging 936 euro afijn ben huiverig en was liever ervan af wat ik hoopte,Brommer is al jaren weg ergens in een schuur en wil dat wrak deleten maar kost hoop geld zo wat ik als pa zijnde in deze tijd graag uitzit zoals ik in hoger beroep ook gemeld had want voel me door onwetendheid verantwoordelijk voor de plannen van mijn zoon waar niks te halen is want heeft geen uitkering enof andere inkomen lullig maar het is zo dus we betalen zat alhoewel ik het al tijd zat ben maar dat is ander verhaal !!!!

Ps wat te doen sry voor het lange verhaal maar zit ook
aan mijn rand van ellende zonder end :? :? :? :?
alvast dank voor alle tips enof info..

Bertus62

Re: Zoon heeft ooit brommer met verzekering overgenomen..

Ps heb zelf maar weer contact opgenomen en het komt erop neer
dat het bedrag 316 euro voldaan moet worden en de verhoging
wat zoals getikt naast elkaar gingen wordt ongedaan gemaakt,

Dus zoon betalen van geen uitkering of andere inkomsten met
grote dank aan wsg (bjz) die zoon 5 jaar thuis lieten zitten zonder
school in termijnen en nadat ik 80 scholen (speciaal onderwijs)5 aanmeldingen
op tafel had liggen waar niet in gekeken werd,laat staan wat mee
gedaan en na 9 jaar adhd met ???? nu PDD-NOS met ??????????

afijn zoon verklooit in belang van ??
Nu de nazorgen nog :evil: :?:

Grtn.... :wink:

stronkstronk

Ongelezen bericht door stronkstronk »

Fijn dat alles toch nog goed opgelost is Bertus!

Suzanne 326

Ongelezen bericht door Suzanne 326 »

Helaas, al randzaken die zijn gebeurd hebben niks met het verhaal op zich te maken. Uw zoon is minderjarig en u bent daarvoor verantwoordelijk. Door omstandigheden heeft u de brommer niet geschorst en daarvoor moet nu betaald worden, helaas kunnen geen uitzonderingen worden gemaakt daar iedereen wel een excuus heeft waarom men iets is "vergeten"

Bertus62

Nee inderdaad beetje menselijkheid kan er niet vanaf hoor,
alles draait om geld en macht en heb geprobeerd in hoger beroep te gaan en inderdaad zijn wij als ouder verantwoordelijk tot zijn 23e maar om alles te pikken en te blijven betalen omdat hij geen inkomen heeft gaat mij ook te ver,Afijn hoger beroep Wajong wat geregeld zou worden (niet dus) loopt ook nog,hopelijk kan die dan meteen ons ouders terug betalen,werken zit er helaas voor hem niet in i.v.m aangeboren hartafwijking enz,,Afijn liever wou ik de brommer zo Deleten haha,,

Gaat goed komen mensen kan veel erger zullen we maar denken :D

Bertus62

stronkstronk schreef:Fijn dat alles toch nog goed opgelost is Bertus!
Inderdaad toch weer beetje hoop hoor goed weekend :mrgreen:

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

Bertus62 schreef:Ps heb zelf maar weer contact opgenomen en het komt erop neer
dat het bedrag 316 euro voldaan moet worden en de verhoging
wat zoals getikt naast elkaar gingen wordt ongedaan gemaakt,
Stuur even een mail + gewone brief met daarin datgene wat door mevr./dhr. Huppeldepup op 30-03-2012 tijd 00.00 uur toegezegd is.

Suzanne 326

Ongelezen bericht door Suzanne 326 »

Bertus62 schreef:Nee inderdaad beetje menselijkheid kan er niet vanaf hoor,
alles draait om geld en macht en heb geprobeerd in hoger beroep te gaan en inderdaad zijn wij als ouder verantwoordelijk tot zijn 23e maar om alles te pikken en te blijven betalen omdat hij geen inkomen heeft gaat mij ook te ver,Afijn hoger beroep Wajong wat geregeld zou worden (niet dus) loopt ook nog,hopelijk kan die dan meteen ons ouders terug betalen,werken zit er helaas voor hem niet in i.v.m aangeboren hartafwijking enz,,Afijn liever wou ik de brommer zo Deleten haha,,

Gaat goed komen mensen kan veel erger zullen we maar denken :D
Heeft niks met menselijkheid te maken, er is altijd een excuus waarom iets niet is gebeurd. Hoe vervelend ook regels zijn regels.

Bertus62

:D[/quote]

Heeft niks met menselijkheid te maken, er is altijd een excuus waarom iets niet is gebeurd. Hoe vervelend ook regels zijn regels.[/quote]

Inderdaad regels zijn regels waarvan ik helaas niet op de
hoogte van was maar ben door de te goeie regels wel de dupe,
vroeger verkocht je een brommer en klaar,niet meer verzekert kreeg
je alsnog brief of je nog wil verzekeren zo niet klaar ermee,
Afijn betalen en weer wat geleerd als is het prijzig voor een wrak, :oops:

Gesloten