Hallo,
Ik heb zelf een CPI aragon alleen dan een GP versie (sport) in de Renault formule 1 kleuren. Ik heb deze scooter in Hengelo (GLD) gekocht. Ik heb er nu ongeveer 1650km mee achter de rug, en hij rijdt fantastisch, de eerste beurt zat bij de aanschafprijs in.
Ik zat in het begin ook heel erg te twijfelen of ik een CPI (taiwan, chinees) of een andere (europese) scooter zou kopen. Maar ik heb er ABSOLUUT geen spijt van dat ik deze SUPER scooter heb gekocht. Op de GP zit standaard een sport uitlaat, terugloop en de mijne loopt 60 km/h. Kwalitatief is hij natuurlijk niet zo goed als een aprillia, maarja daar is de prijs ook naar. een nieuwe aprilia kost al snel 2600 en deze was nieuw 1700. De uitlaat is van roestvrij staal en de bouten ook.
Al met al, ik heb er absoluut geen spijt van dat ik deze scooter heb gekocht.
PS. Veel mensen draaien hun nek om als je voorbij rijdt op deze scooter, ook al veel leuke complimenten gehad zoals: Wat een mooie kleuren van de Renault is dat toch? of Kerel, was die uitlaat standaard of heb je die er zelf opgezet?
Ik hoop dat je hierwat aan hebt! Veel succes! en als ik jouw was zou ik het gewoon doen, de scooter is niet de duurste en er zit 2 jaar garantie op. Nerons was er mee gestopt (de dealer) maar volgens het bedrijf waar ik hem heb gekocht hebben ze ook al weer een andere dealer.