LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] levertijd onderdelen electr. fiets.

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
arieh

levertijd onderdelen electr. fiets.

Ongelezen bericht door arieh »

Als Belgisch inwoner wacht ik nu 42 dagen op een 26 inch velg voor de "beste Zwitserse fiets ter wereld" . hetgeen ook wel een beetje klopt.
Kommentaar overbodig. "Wie, wat, waarom, hoe?
Handelaar, Nederl. importeur- en Fabriek wijzen naar elkaar. Mijn advies: Koop zo veel mogelijk dicht bij huis en laat je niet misleiden door vele (gekochte) vet glimmende recensies.

plienv

Re: levertijd onderdelen electr. fiets.

Ongelezen bericht door plienv »

helaas maakt het niet uit waar je woon, ik woon in dezelfde plaats als de fietsenmaker, en wacht nu al 8 weken ................. ws ook op zo'n voorwiel ( had vreemd geluid vanuit m'n motortje)

sjohie

Re: levertijd onderdelen electr. fiets.

Ongelezen bericht door sjohie »

Er zijn maar een paar wielmerken die ze gebruiken, en veel ervan worden gemaakt in het verre oosten, dus daar zit een heel lang en complex logistiek proces achter wat zomaar een paar weken tot maanden vertraging op kan lopen. Maar als de importeur een verkeerde prognose heeft gebruikt, en dus te weinig besteld heeft, kan dit ook gebeuren. Welk type wiel is het precies, ik ken wel wat mensen in fietswielen branche.. :wink:

Gesloten