Dag,
Ik wil graag een nieuwe scooter kopen en ik zat zelf te denken aan de peugeot kisbee. Graag zou ik de mening willen horen van de mensen die deze scooter al in hun bezit hebben. Uiteraard andere meningen zijn ook welkom.
mvg.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Peugeot Kisbee
Re: Peugeot Kisbee
Ik heb meer een vraag voor je. Waarom zou je een Kisbee willen ipv een Zip, Orbit2 of een Agility?
Ik kan me geen rede bedenken waarom iemand dat zou willen. De Kisbee is niet goedkoop, en de kwaliteit van de voorganger VCLIC was niet erg best. De Agility, Orbit en Zip bieden je een betere kwaliteit voor een even aantrekkelijke prijs.
Sterker nog, het SYM blok van de Orbit2 hangt peugeot alleen onder de duurdere vivacity 4t en speedfight 4t. (In plaats van een blok uit de eigen china-peugeot fabriek kopen ze daarvoor een blok bij SYM)
Ik zou niet met een blok willen rijden dat Peugeot als niet goed genoeg inschat voor gebruik in hun duurdere modellen
Ik kan me geen rede bedenken waarom iemand dat zou willen. De Kisbee is niet goedkoop, en de kwaliteit van de voorganger VCLIC was niet erg best. De Agility, Orbit en Zip bieden je een betere kwaliteit voor een even aantrekkelijke prijs.
Sterker nog, het SYM blok van de Orbit2 hangt peugeot alleen onder de duurdere vivacity 4t en speedfight 4t. (In plaats van een blok uit de eigen china-peugeot fabriek kopen ze daarvoor een blok bij SYM)
Ik zou niet met een blok willen rijden dat Peugeot als niet goed genoeg inschat voor gebruik in hun duurdere modellen
Ik zat inderdaad te twijfelen tussen de kisbee en de zip. Echter wil ik indien nodig ook een 2de persoon meenemen op de scooter en een dealer in mijn buurt gaf aan dat ik dan beter de kisbee kon nemen omdat deze hiervoor geschikter was.
De Zip is inderdaad een (te) kleine scooter. Maar je vergeet dus 2 interessante scooters te overwegen die goed aan jouw eisen voldoen en kwalitatief in orde zijn.
-
Wilt u een kleine, krachtig scooter dan is de Kymco 10 inches een gooie optie.
Wilt u een redelijke medium maat scooter, krachtig, goede en niet zo duur een ook mooi doet a.u.b de Sym Orbit II MAAR GEEN KISBEE.
Ik heb de mijne ( kisbee- nieuwe )net ingeruild voor een Sym Orbit II.
Als ik de twee moet vergelijken zal ik zeggen is een mier ( kisbee ) tegen een neopaard of een mier tegen een olifant.
groetjes,
Nina.
Wilt u een redelijke medium maat scooter, krachtig, goede en niet zo duur een ook mooi doet a.u.b de Sym Orbit II MAAR GEEN KISBEE.
Ik heb de mijne ( kisbee- nieuwe )net ingeruild voor een Sym Orbit II.
Als ik de twee moet vergelijken zal ik zeggen is een mier ( kisbee ) tegen een neopaard of een mier tegen een olifant.
groetjes,
Nina.
Nina van harte gefeleciteerd met je orbit 11 een goede keuze, ik kon de sym al, mijn vorige scooter was de sym cello ook een beer van een scooter maar we zijn in het voorjaar verhuist en hebben een schuur met een te smalle deur dus ik kreeg hem er slecht in en uit.En sinds augustus rij ik dus de sym orbit11 heb er nu 2200km mee weg en rijdt 1 op 52