LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Peugeot V-click

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
FredFrissen

Peugeot V-click

Ongelezen bericht door FredFrissen »

Ik heb sinds april 2014 een nieuwe peugeot V-click gekocht .
En heb er ene jaar met plezier op gereden . Ik kan er nu al met tussenpozen al meer als een half jaar niet op rijden.
De oorzaak hij start gewoonweg niet niet met startknop , niet met de kickstarter. :roll:
Alle mogelijke oorzaken zijn al nagelopen. Twee weken terug brak mijn v snaar, laten maken . Gestart door monteur loopt gelijk. Scooter uitgezet en naar buiten gereden , wil scooter starten krijg hem met geen mogelijkheid aan de gang. Monteur weer alles schoongemaakt ( bougies oa) startknop kreeg hij hem niet mee aan wel met de kickstart . Dus naar huis gereden en de volgende dag wil ik op de scooter krijg hem met geen mogelijkheid meer aan. Niet met de elk starter niet met de kickstarter . Dit was vrijdag nu zondag nog steeds niet. Ik ben radeloos weet het niet meer en de monteur ook niet. Zit al van alles nieuw op maar de scooter blijft slecht starten . Scooter heeft mij bijna al weer 1 nieuwe scooter gekost in 1 1/2 jaar.
Waar de scooter vandaan komt helpt mij nergens mee . Scooterland gekocht :twisted: . service beurten hier laten uitvoeren . Dus geen garantie en hulp van de dealer die heeft 1 x geholpen en dat was de scooter hier thuis brengen geld ontvangen :evil: en helpt nergens meer mee. Alle kosten komen op mij neer terwijl er garantie is maar die niet krijg omdat mijn scooter hier in onderhoud is . Woon aan de andere kant van het land .Wie heeft opties om na te kijken of te lopen wat het kan zijn ????? :?: :?:

piko49

Re: Peugeot V-click

Ongelezen bericht door piko49 »

dit soort problemen zijn inderdaad vreselijk en lijken onoplosbaar.Ik heb ook jaren gesukkeld met een scooter van Scooterland.Het bleek een scheur in de bobine te zijn waar men maar niet achterkwam.Een plaatselijk fietsen/brommerboer heeft het ontdekt,pure vakmanschap waar je toevallig tegenaan moet lopen.Probeer via uw netwerk of andere sociale media zo'n vakman te vinden.Een scooter bestaat uit een (electronische)ontsteking en brandstof toevoer.Meer niet.

1JanV

Ongelezen bericht door 1JanV »

het probleem ligt bij je dealer, je moet erg veel kilometers hebben gereden dat je snaar breekt.
de vraag is komt de startmotor wel rond? brand je remlicht wel, is je accu goed, zijn je stekkers schoon, heb je geen vuil in de carburateur. enz. zoek een andere dealer waarvan je weet dat dit een Peugeot dealer is. En waar is andere kant van Nederland?

opeltje123

Ongelezen bericht door opeltje123 »

Ook ik heb problemen met mijn peugeot vivacity. Net 2 1/2 jaar oud en 6000 km op de teller. Altijd goed dealer onderhouden met de verplichte onderhoudsbeurten. Nu is volgens de dealer de krukaslager stuk. Wel erg snel of niet? Heb dealer gezegd dit te moeten oplossen, deze heeft een mail naar peugeot gestuurd met de vraag om coulance voor kosten reparatie, ben benieuwd naar reactie peugeot.

Gesloten