LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Scooter Kymco

Nieuwe fiets gekocht of problemen met jouw scooter? Bespreek hier jouw ervaringen.
stekel

Scooter Kymco

Ongelezen bericht door stekel »

Ik kocht eind oktober 2008 een scooter van een goede kennis met de mededeling dat er bij de kilometerstand van 2500 er nog een servicebeurt gratis zou zijn. Ik ging deze week naar de firma Jan Verschoor scooters in Ridderkerk en niks gratis servicebeurt. Ik moest gewoon 75 euro afrekenen met de mededeling: Die afspraak is niet overdraagbaar. Erg jammer dat een koude douche uitdelen niet werkt op trosradar.nl. Daarom hier een koude douche voor de firma Jan Verschoor uit Ridderkerk.

pejevedeve

Re: Scooter Kymco

Ongelezen bericht door pejevedeve »

beetje raar dat verhaal...
en vooral die koude douche :cry:

je had je goede kennis voor die servicebeurt moeten laten gaan..

rene117

Ongelezen bericht door rene117 »

het zijn en blijfen oplichters die janverschoor en voor all woud verschoor dat is de oplichter van dat bedrijf

opa60

Ongelezen bericht door opa60 »

om dat ie goed kan lullen? jaloers rene, hoe is het met je baotian verkoop je ze nog steeds? :o

rene117

helaas voor je die heb ik niet ik rij piagio
en als je een beurt laat doen zal ik toch zelf even alles na lopen
het wil nog wel eens dat ze die niet doen en zeggen dat ze het wel hebben gedaan dus mijn zal je niet zien daar bij die oplichter

stekel

Rene,Weet jij een betrouwbaar bedrijf in de buurt dan? Groetjes Stekel.

rene117

www.scootfix.nl veel goed koper dan die janverschoor
of www.fredmotoren.nl stieltjesstraat rotterdam zuid
die zijn veel beter en ook een heel stuk goed koper
zal een verschil laten zien voor kap bij de koplamp 81 euro bij jan verschoor en 60 bij scootfix en 55 euro bij fredmotoren
off ga eens kijken op de pottebakkerstraat ridderkerk
licht op donkersloot bij boels
groetjes rene

stekel

Dankjewel Rene. Groetjes Stekel.

opa60

Scootfix heeft alleen maar china zooi, en bij fred ben ik een keer geweest met een vraag, o u wil niks kopen sorry geen tijd voor. Nee dan bij Verschoor ik heb er twee nieuwe scooters gekocht de eerste een V clic 25 km en de tweede een Agility.Wout heeft me duidelijk het verschil tussen china zooi en v clic uitgelegd maar vond de v clic wel mooi, met gevolg vier maanden later toch een Kymco.mvg opa

rene117

Je moet altijd een afspraak maken bij fred en ik blijf erbij dat meneer verschoor of ook wel Wout een grote oplichter is en scootfix verkoopt niet alleen china zooi maar ook kymco piaggio thomas dus wat u nu zegt is de rijnste onzin dat zij die zooi verkopen.

Zij verkopen wel china scooters, maar mijn scooter is daar altijd in onderhoud en ik heb nog nooit problemen met ze gehad, want zelf rijd ik een piaggio vlaai en scootfix is veel goedkoper dan de firma list en bedrog

groeten rene

opa60

Rene als je op hun site klikt komt er al een hele rij china scoots, voor de rest ken ik ze niet. Maar om Verschoor een oplichter te noemen gaat mij toch iets te ver.Mij heeft ie wel voorgelicht, maar wilde niet luisteren en kocht de v clic met als gevolg, scoot is twee keer opgehaald, wat een drama.Toen voor een beter merk gekozen (HOOP IK).mvg opa

rene117

als je goed kijk op de stite van scootfix dan zie je ook kymco piagio en meer staan dus opa even verder kijken op de site en de onderdelen bij janverschoor zijn te duur montage achter band 75 euro
scootfix en fredmotoren 49 euro dus reken uit het verschil en dat zijn met wel meer dingen daar

oja en dan nog er staat i9n de bovag als men een scooter over neemt
binnen de garantie moet men hem aan nemen voor een eerste beurd en tweede beurt dus die jongen heeft gewoon recht op een twede beurt
als ik hem was zal ik een klacht indienen bij de bovag

stekel

Zal niet lukken bij de firma Verschoor.Die blijft zeggen het is niet overdraagbaar.Mijn kennis heeft nog gebeld en het antwoord blijft hezelfde.Ik had het niet zo erg gevonden als het een paar tientjes was geweet,maar 75 euro voor een beurtje van een half uurtje vind ik veel geld.
binnen de garantie moet men hem aan nemen voor een eerste beurt en tweede beurt dus die jongen heeft gewoon recht op een twede beurt

gravedigger

Ongelezen bericht door gravedigger »

Wat staat er in de Algemenevoorwaarden daarover?

stekel

Wat staat er in de Algemenevoorwaarden daarover?
Die heb ik nooit gelezen. Ik kreeg de aankoopbon van de verkoper. Daar staat vermeld dat er bij 500 km en 2500 km een gratis onderhoudsbeurt van toepassing is.

rene117

dus klaar je heb er recht op oja nog wat stel hem een termijn dat ie het moet doen doet ie het niet schakel dan de combinatie off het ad in

stekel

dus klaar je heb er recht op oja nog wat stel hem een termijn dat ie het moet doen doet ie het niet schakel dan de combinatie off het ad in
Ik heb geen zin in gelazer.Het enige wat ik doe is, dat ik nooit meer bij die firma zal komen.Ook lijkt het wel of 75 euro een standaard tarief is bij deze firma zoals in je eerdere bericht bleek met die nieuwe band monteren. Wie is eigenlijk die mank lopende man met dat leren jasje in de winkel?
Laatst gewijzigd door stekel op 14 feb 2009 18:39, 1 keer totaal gewijzigd.

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Alleen als ergens duidelijk vermeld was dat het niet overdraagbaar was mag dit.

Dus vraag bewijs en eventueel moet de verkoper (vorige eigenaar) deze kosten vergoeden omdat hij iets aanbood wat niet klopte.

Als er niets bekend was bij de eerste eigenaar heeft U recht op geld terug van deze firma.
Eventueel met groepje pubers die voor een gratis biertje met U mee gaan en zo krijg je meestal sneller en goedkoper je rechten!

gravedigger

Ongelezen bericht door gravedigger »

Dat zijn methoden. die in het corrupte en Stalinistische Rusland hielpen, maar niet in het demiceratische Nederland D!RK/

rene117

die heet sjaak maar bij fred motoren band vervangen 45 euro
scootfix 50 euro
soeterman dordrecht 50 euro reken uit je verschil

Gesloten